return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לא בא לי להיכנס לוויכוח הזה..לא הזכרתי אותו..
אבל גם הוא לדעתי יותר hit & miss
פעם קטע \ רמיקס טוב, פעם אחת..
באליאס של trillseekers היו כמה פעמים שהתאכזבתי...

למשל הרמיקס שלו ל Safe To Dream לא היה משהו לדעתי
אבל די אהבתי את הרמיקס ל Need to be Loved

לא אומר שכל מי שמשתמש בצלילים שהם "שלו" הוא תמיד ממוחזר..
אבל אני ראיתי הרבה מקרים שהם מיחזרו את זה פשוט בצורה שיטתית כזאת, בנו את הטראק באותה צורה כל פעם מחדש ונתנו לזה שם אחר ואפקט שונה פה ושם..

אתה רוצה תסכים איתי, לא רוצה לא צריך :)


עזוב
+באמת עדיף שנקסט יכניסו קהל 23
yonih
יפה.....סוף סוף מישהו ברמה.....
Shahar
כל הדיג'יים שנקסט מביאים ברמה
פשוט הגיע זמן להביא מישו חדש

נקווה שיש עוד תותחים בדרך
אולי מנו די ג'ונג?
DJ Alex E.
פאק אני חייב להיות שם!!
העניין הוא שזה נופל יום שישי....וממה שהבנתי מיובל,אין רכבות בשישי...
מה עושים קיבינימט????
אולי מישהו מגיע מאזור חיפה והקריות???פליז פליז תודיעו לי
sh33p
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
פאק אני חייב להיות שם!!
העניין הוא שזה נופל יום שישי....וממה שהבנתי מיובל,אין רכבות בשישי...
מה עושים קיבינימט????
אולי מישהו מגיע מאזור חיפה והקריות???פליז פליז תודיעו לי

נגיד ואתה מגיע לת"א
איך בדיוק אתה נכנס?
יש קומבינות לבני 18?
YO-I
אני רוצה לראות את כל החכמולוגים שכתבו כאן שאוזגור קאן משעמם, מגיעים למסיבה שלו בארץ מאד בקרוב

לידיעתכם, אוזגור כנראה יגיע בקרוב למסיבה של נקסט, לפי התגובות כאן אולי עדיף להגיד לו שישאר בבית
:whip:

לא מסכים איתכם, עניין של טעם, אני חושב שהוא יוצר מדהים שפיתח לעצמו סטייל שמזוהה איתו, ממה הוא שונה מג'יימס הולדן שגם הוא פיתח לעצמו סאונד משלו בתחילת הקריירה

אגב, אני מוצא סאונדים מאד דומים בין שניהם, דיעה שלי
Shahar
מונית שירות :D
cluBBer
quote:
Originally posted by YO-I
אני רוצה לראות את כל החכמולוגים שכתבו כאן שאוזגור קאן משעמם, מגיעים למסיבה שלו בארץ מאד בקרוב

לידיעתכם, אוזגור כנראה יגיע בקרוב למסיבה של נקסט, לפי התגובות כאן אולי עדיף להגיד לו שישאר בבית
:whip:


תביאו אותו

אני חושב שהוא מתורכיה
אז מה בעיה , זה עפילו לא רחוק

יש שם הרבה אומנים טובים אחושרמוטה ברמה שלו בארצות האלה
Shahar
quote:
Originally posted by YO-I
אני רוצה לראות את כל החכמולוגים שכתבו כאן שאוזגור קאן משעמם, מגיעים למסיבה שלו בארץ מאד בקרוב

לידיעתכם, אוזגור כנראה יגיע בקרוב למסיבה של נקסט, לפי התגובות כאן אולי עדיף להגיד לו שישאר בבית
:whip:

לא מסכים איתכם, עניין של טעם, אני חושב שהוא יוצר מדהים שפיתח לעצמו סטייל שמזוהה איתו, ממה הוא שונה מג'יימס הולדן שגם הוא פיתח לעצמו סאונד משלו בתחילת הקריירה

אגב, אני מוצא סאונדים מאד דומים בין שניהם, דיעה שלי


אתה לא צריך להעלב שכמה פה כתבו שהם לא אוהבים
זה הטעם שלהם זכותם

כל מקרה אם הוא בא אני בא :D
Sniper
יוחאי אתה לא צריך להתעצבן..
כמו שרשמו פה כל אחד והטעם שלו,
אותי הוא ממש משעמם.. אני נותן לו ריספקט אבל לא יודע.. לא אוהב את זה כ"כ...

DjG
quote:
Originally posted by taltul
טוב את ארמין פספתי ולכן יש לי חובות כלפי נקסט :)
... :rolleyes:


כנ"ל!

סוף סוף נראה אותו בלייב!
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by YO-I
לא מסכים איתכם, עניין של טעם, אני חושב שהוא יוצר מדהים שפיתח לעצמו סטייל שמזוהה איתו, ממה הוא שונה מג'יימס הולדן שגם הוא פיתח לעצמו סאונד משלו בתחילת הקריירה

אגב, אני מוצא סאונדים מאד דומים בין שניהם, דיעה שלי


אין כאן שום מקום להשוואה בין השניים...
ג'יימס הולדן בכל קטע מביא מלא אלמנטים חדשים, הוא מפיק הרבה סגנונות שונים...קיצר אחד היוצרים המגוונים, שלא נדבר על הרמה והאייכות של הקטעים שלו.

אוזגר קאן לעומת זאת, כי שכבר נאמר..ממחזר את הסאונד שלו, הרבה קטעים שלו דומים מאוד אחד לשני לא רק בקטע של המבנה אלא גם מבחינת כל הסאמפלים והצלילים שהוא משתמש בהם.

הוא מפיק בדיוק אותו סגנון כל קטע, אין הרבה התפתחות אצלו...יוצר ממוצע מינוס מבחינתי.
רוב הקטעים שלו משעממים לי את הביצים.

זו רק דעתי כמובן...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement