return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 33)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by Rising
יש לי רעיון יפה.. בוא נקרא לו יגאל 2

לההה...
דיברתי איתך פעם על זה שאני לא אוהב את הקטע של "כינוי של מישהו אחר 2" זה טפשי ולא ייחודי...

בכל מקרה מה בדיוק בעיה עם טלטול או סטיבי???

סטיבי הכי טוב לדעתי... :D
Glenn-Holmes
יגאל יש רק אחד
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
בכל מקרה מה בדיוק בעיה עם טלטול או סטיבי???

סטיבי הכי טוב לדעתי... :D


כי זה מסחרה בשמות כל אחד מתחיל לקרוא לך שם אחר ממציאים לך כינויים אף אחד כבר לא זוכר תשם האמיתי שך וזה תמבין

צריך לעשות הצבעה לבחור לך שם קבוע וזהו
:D
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
כי זה מסחרה בשמות כל אחד מתחיל לקרוא לך שם אחר ממציאים לך כינויים אף אחד כבר לא זוכר תשם האמיתי שך וזה תמבין

צריך לעשות הצבעה לבחור לך שם קבוע וזהו
:D

להההההההההההההה

אתה לא מבין אמרתי לך ני שונא שגרה :)
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
להההההההההההההה

אתה לא מבין אמרתי לך ני שונא שגרה :)


טוב אז נקרא לך מיצי :D
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
טוב אז נקרא לך מיצי :D

מה בעיה לגוון עם סטיבי וטלטול???

למה לעשות מזה עניין?
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
מה בעיה לגוון עם סטיבי וטלטול???

למה לעשות מזה עניין?


צחקתי אחי צחקתייייייייייייייייי

טלטול נשאר טלטול וזהו
:D
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ozgur can לדוגמא
איך אתה מגדיר את הסגנון של היצירות שלו?


משעמם.
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
טלטול נשאר טלטול וזהו
:D

או סטיבי :D
Scorchio
quote:
Originally posted by KrazyDJs
משעמם.



חחחחחחחחחחחחחחח רבע שעה אני צוחק כבר איזה יציאה גדולה
:)

Glenn-Holmes
יציאה טובה אליאור
אבל איפה מוש שיענה על השאלה...

מוזר אינטו נוטינג האוס בגרסה של ביל האמל
DJ Alex E.
סטיבי בקשר לסמפלים
הראשון הוא לגמרי אלקטרו עם מקצב טיפה ברייקי אבל אם תשאל אותי,זה אלקטרו
השני הוא קצת יותר טקי אבל עם מקצב הרבה יותר ברייקי מהקודם אז אני מקבל שזה סוג של תערובת בין ברייקביט לטק-אלקטרו
השלישי כבר הולך קצת בכיוון של דראם אנ בייס אבל עדיין הרייקביט

בכלל,לא יודע מה איתכם,אבל כשאני מגדיר טראק לפני סגנון זה לאו דווקא לפי המקצב שלו
זה כל התמונה הכוללת
כל צלילי הרקע שאולי אופיניים לסגנון מסויים,הבייסלין,הפריקאשנס,המלודיות(אם יש) וכדומה.בגלל זה לדוגמא הסאמפל הראשון שאמנם יש לו מקצב קטוע,הייתי מגדיר אותו כאלקטרו כי כל הסאונד הוא פשוט אלקטרו !
ואני בהחלט מסכים עם סטיבי לגבי הסגנונות האלה שהם בהחלט קיימים ואתם מוזמנים להיכנס לאתר של
kiss 100
ולשמוע שם תוכניות שונות של פרוג האוס,ברייקביט ודראם אנ בייס ולהיווכח שהדברים האלה בועטים חזק אצל הבריטים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 
Privacy Statement