|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
וואלה איזה תרופות מגעילות הביאו לי באמא
כדור מסריח אחד צריך לרסק ולשתות
סירופ בצבע שפיך כבד כזה שתכלס מרגישים כאילו גמרו לכם בפה
כולה מרקוס מה אני הורג תצמי בעעעעעעעעעעע
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
שחר תירגע אח שלי היא לא התכוונה אליך אני יודע שאתה לצידי :)
היא התכוונה לצח
וכן אני יבוא עם זיפים ולא הבנתי מה זה תסרוקת אלי חחח |
קודם כל גם צח רוצה שתבוא ואני בטוח שהוא יעזור לך אם הוא יוכל
אין לו אינטרס לא לעזור..סיסי סתם נסחפה
תסרוקת אלי זה לשים מלא ג'ל ולמשוך הכל אחורה:D
(סתכל בתמונות של אלי תבין:D)
זה כמו רענן ממיכאלה.. |
|
|
| Flotser |
אפשר כנראה להוסיף גם אותי...
אדיר רשם אותי ברשימה שלו, מקווה לא יהיה בעיות בכניסה.
נראה לי זאת מסיבת נקסט הראשונה שאני מנסה בכלל
:p |
|
|
| Star |
עוד טעות של נקסט היום הם רשמו שהתוכנית של מרקוס משודרת ימי ראשון בבוקר כבר שלוש שנים
שתי טעויות לא יום ראשון וכבר לא משודרת
נוסף לכל לא ידעתי שמרקוס עובד על אלבום בכורה חדש
מן הסתם בכורה זה חדש
אבל הם בטח מתכוונים לדיסק הכפול הממוקסס שלו שכרגע יוצא 2
נו טוב שיהיה חחחחח |
|
|
| Shahar |
וואלה הרבה חדשים מזלטוב
מקווה שתעברו בלי בעיה |
|
|
| FederalBI |
DJ ALEX ,
אתה לא בן 17 ?
איך בידיוק תכנס למסיבה של נקסט? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by FederalBI
DJ ALEX ,
אתה לא בן 17 ?
איך בידיוק תכנס למסיבה של נקסט? |
הוא רוצה לנסות למה תבא לבאס אותו?
אני בן 18.5 ונכנס ונראה הרבה יותר מ 18.5 |
|
|
| FederalBI |
גם אני בן 18 ,
אבל לא נראה לי שיש לי סיכוי להכנס. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by FederalBI
DJ ALEX ,
אתה לא בן 17 ?
איך בידיוק תכנס למסיבה של נקסט? |
:אחי הנה המתכון
תסרוקת אלי > 
+
זיפים > 
אבל הייתי מציע לחשוב על דרכים חילופיות ליתר ביטחון הנה למשל כמה תסרוקות שתוכלו להשתמש בהן מכסימום תאלתרו משהו על המקום... תעשו איך שסלקטור יגיד לכם...
הנה כמה טיפים:
העיקר תהיו מקוריים כמה שיותר
והכל יהיה בסדר :rolleyes: :haha: |
|
|
| Shahar |
טלטול הרגת אותי עם התסרוקת אלי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הוא לא מסתרק ככה
| quote: | Originally posted by FederalBI
גם אני בן 18 ,
אבל לא נראה לי שיש לי סיכוי להכנס. |
אני יותר מ 18
עוד מעט 19
וסבבה אם לא נראה לך לפחות אל תבאס אותו.
הכניסה תלויה בכמה דברים לא רק בגיל |
|
|
| princess cc |
חחחחחחחחחחח סטיבי הרסת אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by princess cc
חחחחחחחחחחח סטיבי הרסת אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
MY PLESURE
הנה עוד כמה טיפים :)

זה במיוחד לסיסי למרות שאין לה בעיה להיכנס אבל זה יכול לגרום לסלקטורים להביא לך חינמים :rolleyes:
או זה
ואם אתם עצלנים לכו על משהו קל לביצוע אבל מקורי בבת אחת
[IMG]http://www.mpinto.org/sketches/DSCN4962%20(Small).JPG[/IMG]
אפשר לעשות אפקטים מי שרוצה רק במקום מה שתראו פה תעשו איזה פטיפון אתם יודעים...

תוסיפו איפור אם אתם ראש פתוח :D
למרות הנ''ל מר אייל מלטדאון יכול לטעון נגד כל הסיבוכיות הזאת ולתת דוגמא משלו שעוזרת לו להיכנס לכל מסיבה של נקסט
וזה למי שרוצה להוסיף קצת צבע לשיער...
ואם אחרי שניסיתם את כל הטיפים שהבאתי לכם פה ועדיין לא הצלחתם להכינס תהדקו איזה זנב אל התחת זה אמור לעזור...
ואם הזנב לא עזר אז פשוט שימו כוכבית על הפנים שלא יראו שאתם צעירים וזהו:
נ''ב: תגידו תודה על כל העצות שקיבלתם עכשיו תוכלו להיכנס לכל מסיבה של נקסט זה בדוק... :haha: :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
למרות הנ''ל מר אייל מלטדאון יכול לטעון נגד כל הסיבוכיות הזאת ולתת דוגמא משלו שעוזרת לו להיכנס לכל מסיבה של נקסט
|
לך על זה אייל :D |
|
|
|
|