|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dan_yarok!! |
איזה באססה אלוהייים
אתם כל הזמן מוציאים לי תעייניים עםם הפוסטים האלה
וקורעים לי את הלב )-:
איזה כיף לכם שאתם בגיל... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
איזה באססה אלוהייים
אתם כל הזמן מוציאים לי תעייניים עםם הפוסטים האלה
וקורעים לי את הלב )-:
איזה כיף לכם שאתם בגיל... |
תתרגל, אני התרגלתי :) |
|
|
| Shahar |
| גם ככה אתה אומר פרוגרסיב משעמם אליאור |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
גם ככה אתה אומר פרוגרסיב משעמם אליאור |
מתי הוא בדיוק אמר כזה דבר??? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
גם ככה אתה אומר פרוגרסיב משעמם אליאור |
בסדר, כן, אמרתי שפרוגרסיב משעמם..
זה אומר שאני לא מתבאס שטייסטו בא ? שפרי בא ? שמרקו וי בא ? שעוד 101 דיג'יים אחרים באים ?
לא מתבאס שארמין ומרקוס באים..שמח ? סעמק
כל דבר ת'מכניס את זה כאילו זה קשור..
פרוגרסיב לא משעמם אותי, כי רוב הקטעים שיש לי במחשב הם פרוגרסיב..גם האוס וגם טראנס...
אני לא אוהב פרוג ממוסחר, נוסחתי שכזה..
לא אוהב יוצרים שממחזרים את הצלילים שלהם, והם one-hit-wonder
כמו רוב הקטעים שמרקוס מנגן וארמין מנגנים..
בסדר? שמח ? |
|
|
| Shahar |
נו אז אם אתה לא אוהב את מרקוס אין ל מה להתבאס
וגם סטיב הלסטריפ משתמש באותם צלילים
אבל משתמש בהם יפה ככה שהוא לא משעמם
ואוזגור בכלל לא משעמם
הרמיקס שלו לאילמז בנזונה
ו
not even winds
בנזונה
ועוד יצירות שלו
זה אותם צלילים רק הוא משתמש בהם אחרת וזה בנזונה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
נו אז אם אתה לא אוהב את מרקוס אין ל מה להתבאס
וגם סטיב הלסטריפ משתמש באותם צלילים
אבל משתמש בהם יפה ככה שהוא לא משעמם
ואוזגור בכלל לא משעמם
הרמיקס שלו לאילמז בנזונה
ו
not even winds
בנזונה
ועוד יצירות שלו
זה אותם צלילים רק הוא משתמש בהם אחרת וזה בנזונה |
אוזגור משעמם ת'תחת ברוב היצירות שלו...
יש כמה שלו שאני אוהב ואני ממשיך לשמוע, לדוג' Kylie
לא אמרתי מילה על הלסטריפ ככה שאני לא יודע מאיפה הבאת את זה..
ובסדר, אני לא אתבאס מזה שמרקוס פה ואני לא יכול להיכנס..
אבל דיברתי בכלליות שאני התרגלתי כבר שאני לא יכול להיכנס למסיבות.. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אוזגור משעמם ת'תחת ברוב היצירות שלו...
|
So So SO SO SO SO ING W O R D ! ! ! ! ! ! ! |
|
|
| Shahar |
SABI10
הפעם אתה בא!!
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא אמרתי מילה על הלסטריפ ככה שאני לא יודע מאיפה הבאת את זה.. |
דברת על יוצרים שמתמשים באותם צלילים
וסטיב הלסטריפ משתמש אבל יודע להשתמש בהם ככה שכל טראק יהיה מעניין |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
SABI10
הפעם אתה בא!!
דברת על יוצרים שמתמשים באותם צלילים
וסטיב הלסטריפ משתמש אבל יודע להשתמש בהם ככה שכל טראק יהיה מעניין |
לא בא לי להיכנס לוויכוח הזה..לא הזכרתי אותו..
אבל גם הוא לדעתי יותר hit & miss
פעם קטע \ רמיקס טוב, פעם אחת..
באליאס של trillseekers היו כמה פעמים שהתאכזבתי...
למשל הרמיקס שלו ל Safe To Dream לא היה משהו לדעתי
אבל די אהבתי את הרמיקס ל Need to be Loved
לא אומר שכל מי שמשתמש בצלילים שהם "שלו" הוא תמיד ממוחזר..
אבל אני ראיתי הרבה מקרים שהם מיחזרו את זה פשוט בצורה שיטתית כזאת, בנו את הטראק באותה צורה כל פעם מחדש ונתנו לזה שם אחר ואפקט שונה פה ושם..
אתה רוצה תסכים איתי, לא רוצה לא צריך :) |
|
|
| Meltdown |
אוקיי, לאחר שאילן העיר אותי אחר הצהריים, כדי להודיע לי על כך, אני בהחלט שמח שהוא העיר אותי כדי להודיע לי על כך שהשולץ מגיע לארץ בעוד כ שבועיים.
נ.ב. כנראה שההגעה של שולץ, תגרום לאילן להבריא מבחינה פיזית, כי הבנאדם חולה כבר כמה ימים, אז אילן, תהיה בריא, ותראה איך נקסט דאגו לך לקראת היום הולדת |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sniper
So So SO SO SO SO ING W O R D ! ! ! ! ! ! ! |
+1 !!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|