return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 10)
View this Thread in Original format
DJ Sid
Tomorrowland > Mysteryland hahahah
:D
jp
Jean is niet op Tomorrowland dus niet interessant :p
Fkwebeman
wel mooi dat ik aldoor post krijg van ID-T belgie, sinds ik bij Tiesto in Concert te Hasselt ben geweest..

afgelopen week een dikke envelop met info over Tomorrowland, met daarin een stuk plastic gras + bloemetjes.. leuk hoor..
jp
De Mysteryland flyer owned die van Dance Valley dik :o :D

johndeM
Er staat nu een interview met de Black Hole dj's op de Mysteryland site...
jp
http://mysteryland.id-t.com/mystery...ce/dov-dana.wmv

Dana & Prophet :D
Tim81
Iemand enig idee hoe het met de vvk gaat...
Ultravibe!
quote:
Originally posted by Tim81
Iemand enig idee hoe het met de vvk gaat...

Waarschijnlijk niet bijzonder goed met al die paupers op de mainstage.:toothless
Tim81
Dat is waar! Maar ik weet niet of 'de massa' zich daar wat van aantrekt... Ik twijfel nog, omdat ik eigenlijk alleen voor Masiello en Howells heen wil!
eieregooie
Dance Valley > Tomorrow Land > Mystery Land

imo

SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Dance Valley > Tomorrow Land > Mystery Land

imo

Mjah, inderdaad... maarja, als ik op de een of andere manier gratis kan (mijn 'vow' geldt nog steeds) dan ga ik wel even kijken. Anders een van de leuke afters die avond.
Ultravibe!
quote:
Originally posted by Tim81
Dat is waar! Maar ik weet niet of 'de massa' zich daar wat van aantrekt... Ik twijfel nog, omdat ik eigenlijk alleen voor Masiello en Howells heen wil!

Klopt. Ik ga waarschijnlijk ook wel omdat er nu eenmaal een aantal vrienden van me graag willen. Als ik Sander K en een aantal mensen in die tent van Vath kan zien boeit het me allemaal verder muzikaal niet zo. Gewoon een relaxt feestje bouwen. Alleen schrok ik me van de week echt dood toen ik die Main-line-up nog eens bekeek.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement