|
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| DJ Sid |
Tomorrowland > Mysteryland hahahah
:D |
|
|
| jp |
| Jean is niet op Tomorrowland dus niet interessant :p |
|
|
| Fkwebeman |
wel mooi dat ik aldoor post krijg van ID-T belgie, sinds ik bij Tiesto in Concert te Hasselt ben geweest..
afgelopen week een dikke envelop met info over Tomorrowland, met daarin een stuk plastic gras + bloemetjes.. leuk hoor.. |
|
|
| jp |
De Mysteryland flyer owned die van Dance Valley dik :o :D
 |
|
|
| johndeM |
| Er staat nu een interview met de Black Hole dj's op de Mysteryland site... |
|
|
| Tim81 |
| Iemand enig idee hoe het met de vvk gaat... |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Tim81
Iemand enig idee hoe het met de vvk gaat... |
Waarschijnlijk niet bijzonder goed met al die paupers op de mainstage.:toothless |
|
|
| Tim81 |
| Dat is waar! Maar ik weet niet of 'de massa' zich daar wat van aantrekt... Ik twijfel nog, omdat ik eigenlijk alleen voor Masiello en Howells heen wil! |
|
|
| eieregooie |
Dance Valley > Tomorrow Land > Mystery Land
imo |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dance Valley > Tomorrow Land > Mystery Land
imo |
Mjah, inderdaad... maarja, als ik op de een of andere manier gratis kan (mijn 'vow' geldt nog steeds) dan ga ik wel even kijken. Anders een van de leuke afters die avond. |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by Tim81
Dat is waar! Maar ik weet niet of 'de massa' zich daar wat van aantrekt... Ik twijfel nog, omdat ik eigenlijk alleen voor Masiello en Howells heen wil! |
Klopt. Ik ga waarschijnlijk ook wel omdat er nu eenmaal een aantal vrienden van me graag willen. Als ik Sander K en een aantal mensen in die tent van Vath kan zien boeit het me allemaal verder muzikaal niet zo. Gewoon een relaxt feestje bouwen. Alleen schrok ik me van de week echt dood toen ik die Main-line-up nog eens bekeek. |
|
|
|
|