return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 9)
View this Thread in Original format
Marc.....S
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sasha, Armin, MIKE, Josh Wink, Fred Baker, Tiesto, Jon 'o Bir, Bartz, Berkovi, Rios, Ada & Ferry Corsten zijn namen die in België wél staan......

Het heet daar Tomorrowland, maar het is ook van ID&T. Verder is de lineup vergelijkbaar met die van NL.

Maar Sasha dus op Mysteryland Belgie, Tiesto ook.

Zozo. Eerst een top line up bij Sensation in Duitsland. En nu flikken ze het ook weer in Belgie. :whip:
Bomar
Tis spijtig genoeg nog nie allemaal bevestigd, enkel een paar namen in die tekst op id-t.be
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
waar staat de complete line-up ergens? Ik zie alleen een paar namen staan op de officiele site van ID&T BE (KLIK) en daar wordt volgens mij niet bevestigd dat Tiesto draait (ja, er is een Blackhole-tent... nou en!). Ik zie verder wel nog namen als Joris Voorn, Technasia, Marco Bailey, Felix da Housecat, Chuckie, Yoji Biomehanika, Luna, Promo, Coone, Technoboy, Darkraver, Eddie Haliwell en Dr. Kucho

Kaartje kost 40 euro en vvk start volgende week zaterdag. Apart trouwens dat het op een zondag is!

Had het van clubcharts.nl
Gonzo zit daar, hier ook overigens, en die ismeestalheel betrouwbaar
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Bomar
Onze line-up is toch echt wel een stuk beter op trance-gebied dan die van jullie!! :stongue: :stongue:

Grote jonge :)

Zonder ID-T stond je nou niet zo stoer te doen hoor ;)
Bomar
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Grote jonge :)

Zonder ID-T stond je nou niet zo stoer te doen hoor ;)

Ik ben ze daarvoor ook heel dankbaar :tongue2
Zonder idt is er in Belgie maar weinig te doen kwa trance-feesten, hoe erg het ook mag klinken; enkel Mayday en Antwerp is Burning waren de moeite vroeger
Gonzo
quote:
Originally posted by SnuggLe
Had het van clubcharts.nl
Gonzo zit daar, hier ook overigens, en die ismeestalheel betrouwbaar

:D
Gonzo
quote:
Originally posted by Bomar
Tis spijtig genoeg nog nie allemaal bevestigd, enkel een paar namen in die tekst op id-t.be

Beetje research levert meer bevestigingen op heur :D

Kijk maar eens bij de diverse DJ's in hun schedule. En voor de rest is de verschijning van Tiësto nog niet rond, maar aangezien het Bredaase schooljongetje die dag ook in Leuven {Marktrock: hoe verzinnen jullie het ook? :D) staat geprogrammeerd, is de kans groot dat die de combi doet met Tomorrowland.
Matthijs
Dat Tomorrowland lijkt me wel wat! Niet zo duur als de festivals in Nederland en toch namen als AvB, Sasha en Sven Väth! Ga hier wel serieus over nadenken.
SnuggLe
Als ik niet op vakantie ben, ben ik hier misschien toch bij.... Moet dan *waarschijnlijk* de hele dag 'live'verslag doen vanuit de Everybody tent :crazy:
Tim81
"en dan schakelen we nu over naar onze razende reporter in de Everybody-tent waar Desyn Masiello momenteel zijn plaatjes draait, Snuggle kom er maar in"

Waarvoor moet je in godsnaam 'live' verslag doen tijdens ML? Je wil gewoon graag heen, maar durft geen kaartje te kopen voor een feest van ID&T he :p ;)

SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
"en dan schakelen we nu over naar onze razende reporter in de Everybody-tent waar Desyn Masiello momenteel zijn plaatjes draait, Snuggle kom er maar in"

Waarvoor moet je in godsnaam 'live' verslag doen tijdens ML? Je wil gewoon graag heen, maar durft geen kaartje te kopen voor een feest van ID&T he :p ;)

Hahahah nee ik ga zeker geen kaartjek open, dan ga ik savonds wel naar de Exposure toe, stuk gezelliger en knusser. Ik ga hier gewoon geen geld voor uitgeven.

Maar dat 'live' verslaan is dan voor een website. Dus foto's, interviews met de dj's (:crazy: :eyespop:) met bezoekers en gewoon een sfeerverslag geven, wat dan op de site komt. Lijkt me echt wel supercool!

Maar kaarten kopen: DanceValley, AFWS, Extrema ...zijn al duur zat samen.
MennoB
Wij (ik en Octaaf) zijn hier ook van de party.. Weekend na dat we van Kreta terug komen en het laatste weekend van mijn vakantie! Heerlijke afsluiter van de vakantie :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement