|
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Overdag wisselen zon en bewolking elkaar af en in het noorden en noordwesten van het land kan een enkele bui voorkomen. Het wordt maximaal 19 graden en de wind blijft matig tot vrij krachtig uit een westzuidwestelijke richting. |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by Remy D
ze doen er ongeveer 6 kwartier over | Oke, dat valt dus heel erg mee!:rolleyes: Maargoed, hoe lang doen die pendelbussen er nou over :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Magic83
Oke, dat valt dus heel erg mee!:rolleyes: Maargoed, hoe lang doen die pendelbussen er nou over :) |
Als je even had gekeken op de website van ID&T staat er wat over vervoer naar het terrein toe. Daar staat ook vermeldt dat je rekening moet houding met 45 minuten reistijd van en naar het terrein. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
Overdag wisselen zon en bewolking elkaar af en in het noorden en noordwesten van het land kan een enkele bui voorkomen. Het wordt maximaal 19 graden en de wind blijft matig tot vrij krachtig uit een westzuidwestelijke richting. |
Achja, ik denk dat wij toch de heletijd in de Black Hole tent staan :D |
|
|
| Frank-HH |
| cu tomorrow:crazy: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MennoB
Achja, ik denk dat wij toch de heletijd in de Black Hole tent staan :D |
x2:D |
|
|
| Tim81 |
Goedemorgen... de zon schijnt en de lucht ziet er blauw uit! Dat belooft een mooi feestje te worden vandaag :toothless
Wij vertrekken met een uurtje, tot vanmiddag! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Tim81
Goedemorgen... de zon schijnt en de lucht ziet er blauw uit! Dat belooft een mooi feestje te worden vandaag :toothless
Wij vertrekken met een uurtje, tot vanmiddag! |
Woon je in de buurt van Haarlemmermeer? |
|
|
| Tim81 |
Mwoah, in Hoorn... 45 minuten rijden
Weerbericht op AT5: http://www.at5.nl/teletekst.asp?page=190 |
|
|
| Remy D |
| ben lekker klaar met werken en ga nu douchen en daarna helemaal los!!! ben al met mijn eerste heineken en bacardi lemon 7up bezig. het word een mooie dag. ik ga de meeste wel zien bij Desyn Masielo. :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 die wil ik echt graag zien. ga ook naar de melkweg jeuhh |
|
|
| Magic83 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Als je even had gekeken op de website van ID&T staat er wat over vervoer naar het terrein toe. Daar staat ook vermeldt dat je rekening moet houding met 45 minuten reistijd van en naar het terrein. | Ja dat heb ik gelezen. En daar staat dat je op de terugweg rekening moet houden met een reistijd van 45 min, omdat het dan natuurlijk godse druk is en je wel ff zult moeten wachten tot je in een bus erbij kan vandaar. Maar ik neem aan dat hij er heen wel wat korter over doet. Maar ik reken wel op iets van 30 min dan.
Hhmm, staat nu op id&t site dat de bussen alleen tussen 10.30 en 10.45 heen gaan? en pas terug vanaf 22.30? :S Ik dacht dat ze gewoon heel de dag op en neer zouden rijden? |
|
|
| SnuggLe |
Ben ik gewoon de eerste? Lol! :)
Nou, topdag gehad! Vooral bij de Everybody, heel kort bij de Cocoon/Beatclub/Subliminal. Everybody was top! Gezellige mensen, goede sfeer, echt goed !:)
Leuk Antiphus even weer te spreken en Ferry_0, verder allemaal de bekende namen! |
|
|
|
|