|
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by basvh
Kijk zo als zo vaak gezegd heb ik schijt aan hoeveel lampjes er hangen of hoe de decoratie is. Maar vrijdag heb ik me eerste eigen grote feestne georganiseerd voor 400 man in een tent en daar hadden we meer lampen en decoratie dan in de meeste tenten van mysteryland. Sommige zagen er echt heeeel cheap uit. :eek:
Ik zie dan ook fotos van q-dance stages op hun verschillende feesten en als je het dan met zaterdag vergelijkt. Volgens mij zijn op heel veel dingen ernstig bezuinigd.
|
Inside-info: er was ook inderdaad erg bezuinigd op de deco. De meeste deco is gedurende de voorgaande weken aangevoerd, en was oud materiaal van o.a. Innercity. Pas op donderdag of vrijdag werd besloten dat het er toch allemaal wat sjaak uitzag en toen is er nieuw materiaal besteld.
Men was uiteindelijk ook pas zaterdagmiddag 12 uur klaar met de hele deco-rotzooi.
Als m'n loon was gestort was ik trouwens nog even langsgekomen, m'n vriend had een bandje voor me, en ik kon best gratis op de fiets. Maar als je daar niks meer kan drinken schiet t ook neit echt op :D hehe
Volgend jaar beter! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Inside-info: er was ook inderdaad erg bezuinigd op de deco. De meeste deco is gedurende de voorgaande weken aangevoerd, en was oud materiaal van o.a. Innercity. Pas op donderdag of vrijdag werd besloten dat het er toch allemaal wat sjaak uitzag en toen is er nieuw materiaal besteld.
Men was uiteindelijk ook pas zaterdagmiddag 12 uur klaar met de hele deco-rotzooi.
Als m'n loon was gestort was ik trouwens nog even langsgekomen, m'n vriend had een bandje voor me, en ik kon best gratis op de fiets. Maar als je daar niks meer kan drinken schiet t ook neit echt op :D hehe
Volgend jaar beter! |
ik zag een heel aantal deco dingen terug die ik van andere feesten herkende, o.a. lowlands, awakenings, multigroove, psycedelic circuis ezv.
kon weinig echt leuks nieuws ontdekken ookal stond er wel veel |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Verder: RemyD wat was jij strontirritant zeg, mafkees! Een beetje zo'n netje naar Masiello gooien & vrouwen aan hun ass zitten. :whip: |
hahaha gast geweldig toch hahaha :haha:
verder heb ik veel gelachen met onder meer gasten van hier maar vond ik het feest niet echt bijzonder!!! ging allemaal weer veels te snel ook.. En DV is toch veel gaver!!! |
|
|
| basvh |
| quote: | Inside-info: er was ook inderdaad erg bezuinigd op de deco. De meeste deco is gedurende de voorgaande weken aangevoerd, en was oud materiaal van o.a. Innercity. Pas op donderdag of vrijdag werd besloten dat het er toch allemaal wat sjaak uitzag en toen is er nieuw materiaal besteld.
Men was uiteindelijk ook pas zaterdagmiddag 12 uur klaar met de hele deco-rotzooi.
|
Laten we even gaan rekenen:
er waren volgens id-t 55 000 bezoekers.
Er waren veel mensen met vrijkaarten, maar laten we stellen dat er 40 000 betalende waren.
Dat is 40 000 maal 50 euro= 2 000 000
die 40 000 man geven gemiddeld 35 euro uit aan eten etc= 1 500 000.
totaal minstens 3,5 miljoen euro.
Als ik dan kijk naar de subliminal of madhouse tent kijk, daar hing voor max 1500 euro aan licht in de tent! Vind je het dan gek dat ik me wel beetje bekocht voel.
| quote: | | Wat is er nou mooier dan te genieten van een mooie dag vol verrassingen en afwisseling? De naam zegt het al, Mysteryland. |
jah hardstikke leuk die hoekjes, waren mooi vooral in het donker. Maarjah volgens mij zijn kwalitatief goed de areas opbouwen en verzorgen naar mijn mening belangrijker. Of je moet er balans in zien te vinden. De areas waren ernstig cheap, die verassings hoekjes erg mooi. Waarom niet beide erg mooi?
| quote: | | nog nooit zo'n grote verscheidenheid gezien aan culinaire verwennerij. Thais, Surinaams, Mexicaans, Indonesisch noem het maar op. En het zag er heerlijk uit |
Hardstikke leuk dat verschillende eten. Maar als ik iets speciaals wil dan ga ik wel naar live&cooking of parkheuvel.
Muziek technisch was het leuk, alleen eigenlijk overal electro. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by basvh
Muziek technisch was het leuk, alleen eigenlijk overal electro. |
Maar daar kan je op rekenen dat het vet is! ;) |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha gast geweldig toch hahaha :haha:
verder heb ik veel gelachen met onder meer gasten van hier maar vond ik het feest niet echt bijzonder!!! ging allemaal weer veels te snel ook.. En DV is toch veel gaver!!! |
Dat netje gooien zag er echt belachelijk uit. wat een gozer, [ dj draait lekker --> dus --> netje tegen zijn kop] WTF. hoe lam kan je zijn :haha:
Vond t wel een relaxed feestje veel gelopen omdat die vrienden van me alle kanten uitliepen de hele tijd. :crazy: opzich wel lache, overal wel effe geweest.
Everybody was relaxed, standaard jointje gerookt met wat TA's.;) en bekeken hoe Remy D de vrouwtjes versiert (of iig pogingen):D :disbelief
Als (waardige) afsluiter naar marco v gegaan op de main. Draaide echt top vond ik, die nieuwe producties van hem zijn ook allemaal vet.
Gister [Edit: Vanochtend]op de after een joint gerookt die was zo achterlijk sterk dat ik nu nog aan het bijkomen ben.:eyespop: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Owja! ook erg gaaf: Zowel Sander als Howells die Haji & Emanuel - Take Me Away draaiden! :tongue3 |
Ik zei toch dat dit een ongelooflijke zomer knaller was! Op ibiza werd hij iig al grijs gedraaid! :eyes: |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik zei toch dat dit een ongelooflijke zomer knaller was! Op ibiza werd hij iig al grijs gedraaid! :eyes: |
Ga nou niet Ibiza erbij halen, zo vlak voor het begin van de werkweek :( |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Ga nou niet Ibiza erbij halen, zo vlak voor het begin van de werkweek :( |
OK, Spanje! :o |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
* Sander K. met een nieuwe remix van 'Open Your Eyes' (die ik dus zelfs kende ;)) |
Echt té vet: in de schaarse 21 minuten die ze van Sander's set hebben uitgezonden zit precies Open Your Eyes! :cool: Genieten! :toocool: |
|
|
| magikb |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
* Sander K. met een nieuwe remix van 'Open Your Eyes' (die ik dus zelfs kende ;)) |
I have gotta hear this mix.. anyone give me any hints on where I can find this?? please :) |
|
|
| magikb |
great pics jp!
I am soo jealous I wasn't there.. I think I should have extended my trip for this! :( |
|
|
|
|