|
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MennoB
Vorig jaar niet geweest? Niet dat het zo extreem modderig was, maar op sommige plaatsten toch wel. Dikke plas bij de main stage voor de rechter boxen toren, waar zo'n achterlijke in stond te dansen (strpingen) de heletijd :D |
haha nee da was ik nie:p word mn eerste mysteryland dus:o |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Muppy
haha nee da was ik nie:p word mn eerste mysteryland dus:o |
Ooh nou alvast veel plezier!
Nee geef mij maar gewoon een drove ondergrond en zon met wat bewolking en 25 graden! :cool: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Muppy
haha nee da was ik nie:p word mn eerste mysteryland dus:o |
n00b :p |
|
|
| Glaniskanis |
Ik maak dr weer een weekend van met mn vrienden
Op de camping in de buurt en dan mooi met de bus naar ML
Hopelijk wordt het mooi weer... vorig jaar was het idd modderig
Laten we hopen dat dat dit jaar niet het geval is :) |
|
|
| Remy D |
| heb er ook weer zin in!! beter word het supermooi weer want dan ik lekker in het gras gaan liggen!! :tongue2 |
|
|
| Frank-HH |
yes! tickets in my hands;)
Mystery Land we are comming!!!!!
@JP..12.00 BP!:D
...a very very hard Party Summer!:toothless |
|
|
| emre |
| Hoe staat het met de kaartverkoop? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by emre
Hoe staat het met de kaartverkoop? |
Er zijn 50000 kaarten en het gaat wel uitverkopen. ML krijgt zonnig weer en is afsluiter van het festivalseizoen. De laatste kans om nog eens lekker te housen voordat het nieuwe schooljaar weer begint. |
|
|
| Original |
Ik wil er wel heen, maar staks koop ik kaartje en worden ze later weer op elke straathoek gratis tegen je aan gegooid. :o
Maarja als het weer goed is raakt het vrijwel zeker uiverkocht.. ze hebben natuurlijk wel de Q-dance stage..... |
|
|
| franzelare |
| ik denk idd dat dit nog net ff een mooie zomerse afsluiter word! |
|
|
| WebmaN |
| sjit, mis ik dit feestje dit jaar :S. zou mijn 4de op rij worden. en heb ook nog kaartjes gewonnen op t.nu. maarja dat weekend zit ik dus net niet in Nederland. nou ik wens jullie allemaal een hoop plezier :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by WebmaN
en heb ook nog kaartjes gewonnen op t.nu. |
Ik bied 5 euro per stuk. |
|
|
|
|