return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 6)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Een andere goede reden om niet te gaan is dat we de ochtend erna vroeg vertrekken naar Ibiza, waar op de dag van aankomst Danny Tenaglia draait in de Pacha. :D

ibiza komende zomer qua line ups ziet er zooooooo focking dik uit! :eyes: :eyes: :eyes: Ben echt jaloers op jullie :p
magrec
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Een andere goede reden om niet te gaan is dat we de ochtend erna vroeg vertrekken naar Ibiza, waar op de dag van aankomst Danny Tenaglia draait in de Pacha. :D

vet!!

Trouwens er gaan geruchten de ronde dat tenaglia ook echt naar de panama gaat komen deze zomer :nervous:
jp
Ach een ding is nu al duidelijk: bij de Q-Dance stage wordt het een enorm spektakel. Die gasten kunnen gewoon geen slechte feesten organiseren (effe afgezien van Qut-Base). Voor de rest is het meestal een beetje rondkijken bij de diverse tenten en van het weer genieten. De mainstage mist eigenlijk een naam die er uitspringt.

Overigens is vorig jaar door de storm van de voorafgaande dagen niet het niveau van 2003 gehaald. Alle podia moesten worden herbouwd op kleinere schaal...
Djeebie
Ik ga hier niet heen, omdat ik ook al naar Dance Valley en Lowlands ga. Maar met een line-up als deze zou ik me echt wel kunnen vermaken. Geen top line-up, maar toch nog een behoorlijk aantal namen die echt wel de moeite waard zijn (Danny Howells, King Unique, Vitalic, Steve Angello, Joris Voorn, Don Diablo).

quote:
Originally posted by magrec
Trouwens er gaan geruchten de ronde dat tenaglia ook echt naar de panama gaat komen deze zomer :nervous:

Daar heb ik de prijs van een Mysteryland kaartje wel voor over :wtf:
TranceFool
Mja goed, nog even over die technotent....
Persoonlijk vind ik het niet eens zo slecht. En daarbij: het blijft een massafeest, met de line-up die Basd waarschijnlijk in gedachte heeft krijg je lang zal zn leven de tent niet vol....
SnuggLe
quote:
Wat had jij verwacht dan?

Ik vind het een goede invulling van de tent. Vooral chab vind ik een leuke verrassing.

Ik had niets verwacht. Helemaal niets, ze hadden me alleen kunnen verbazen. Maar dit is voor mij een net niet lineup. Hier ga ik geen 50 euro aan uitgeven. Zeker niet als er een DanceValley en Extrema zijn die 1) mij qua publiek een stuk gezelliger lijken 2) een betere lineup hebben.

Goed genoeg onderbouwd?

*edit* Oh, en Desyn Masiello komt zeer waarschijnlijk binnenkort nog in een klein clubje, daar zie ik hem dan liever voor 10-20 euro. Alleen King Unique zou ik ERG ERG ERG graag willen zien. Maar 45 euro alleen voor hem, nee.

quote:
vet!!

Daar heb ik meer zin in dan in een Mysteryland.

En die technotent kan me ook niet boeien overigens, dan ga ik wel voor 35 euro naar een Awakenings Festival. 80% dezelfde namen. Als je voor de techno gaat zijn er betere feesten, en voor de progressive dus ook.
eieregooie
Nahh thx... Vind dit niet echt aantrekkelijk... Als ik naar een festival ga, moet op z'n minst de openlucht stage heel vet zijn! De tentjes kijk ik nie zo naar... Da's alleen voor t geval dat het echt extreem kutweer is :p

Maja, de main hier stelt al niet veel voor... Dus... naaaaah... Di's niks...
Partyhardy!
quote:
Originally posted by basd
Nou, en ik vind dus van wel.

En echt niet alleen omdat mijn favoriete DJ's er niet staan. Ik bedoel, OF deze DJ's staan overal en nergens (Joris Voorn), OF er wordt (veel te laat) meegedaan aan de minimal-hype (Neumann, Villalobos) terwijl deze stroming veel beters en interessanters te bieden heeft (ik heb een Gabriel Ananda bijvoorbeeld nog nooit geboekt gezien), OF ze trekken de Mysteryland-materiaalkar open en er blijkt nog een DJ net zijn roes uitgeslapen te hebben, dus zetten ze hem er nog maar een keer neer (Vath). Nog een livesetje erbij (Vitalic) en er is wederom een "vooruitstrevende" line-up geboren. En wat betreft Pascal FEOS, die heeft me ook al een hele tijd niet meer kunnen boeien, en met mij nog wel meerdere mensen. Dat laatste mag je persoonlijke voorkeur noemen, maar de rest is toch duidelijk met de wind meewaaien wat ID&T maar weer eens doet. Dat bedoel ik met ongeinspireerd gepruts.

Okay heldere uitleg :) Ik blijf vinden dat je die dj's dan te kort doet. 2 jaar terug waren ze "nieuw" en dus DE en nu ze populair zijn en ID&T ze boekt zijn ze kut terwijl ze nog steeds dezelfde kwaliteit sets neerzetten, of zijn (en dan neem ik mijn woorden terug) Villalobos en Neumann ook ineens enorm bout gaan draaien de laatste tijd?...
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Okay heldere uitleg :) Ik blijf vinden dat je die dj's dan te kort doet. 2 jaar terug waren ze "nieuw" en dus DE en nu ze populair zijn en ID&T ze boekt zijn ze kut terwijl ze nog steeds dezelfde kwaliteit sets neerzetten, of zijn (en dan neem ik mijn woorden terug) Villalobos en Neumann ook ineens enorm bout gaan draaien de laatste tijd?...

Toen waren ze de , maar ook niet BasD zijn ding (i guess). Bas heeft gewoon een andere smaak. Toen vond hij het ook niet veel....
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Toen waren ze de , maar ook niet BasD zijn ding (i guess). Bas heeft gewoon een andere smaak. Toen vond hij het ook niet veel....

ah okay dan

Gonzo
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Je moet inderdaad van dat minimale gepeupel houden. Op zijn tijd kan ik het wel waarderen. Is gewoon jammer dat ID&T zich opeens wendt naar de minimale techno.

Bovendien staat Villalobos ook op tevéél feesten geprogrammeerd imo. Als je alleen al in Duitsland kijkt, staat ie zowat elk weekend op een Outdoor-feest. Hoe origineel ben je dan :D
Gonzo
quote:
Originally posted by SnuggLe

*edit* Oh, en Desyn Masiello komt zeer waarschijnlijk binnenkort nog in een klein clubje, daar zie ik hem dan liever voor 10-20 euro. Alleen King Unique zou ik ERG ERG ERG graag willen zien. Maar 45 euro alleen voor hem, nee.

"kuch"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement