return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 17)
View this Thread in Original format
Cosmic
quote:
Originally posted by nwopper
Wie gaat er nu nog op vakantie als praktisch alle scholen weer gaan beginnen?
JUIST, de mensen van mijn werk! En ik krijg geen vrij zaterdag :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Waardoor ik, als het tegenzit pas om ing 4 a 5 uur op Mysteryland kan zijn.... :mad: :whip:

Das minder...:rolleyes:
nwopper
quote:
Originally posted by Cosmic
Das minder...:rolleyes:

Behoorlijk, ja...
Maar ik ga gewoon eerder naar mijn werk, met een beetje geluk *duimt* ben ik om 12 uur klaar...
MennoB
quote:
Originally posted by jp
2 uur dan :happy2:

Same place

Mij best, Dan begint Ton TB alleen, en die hoef ik niet perse te zien. Na zijn waardeloze set tijdens de release party van Just Be :D
MennoB
BTW, de Al Is One stage gaat door tot dat niemand meer kan. D'r staat iig geen sluitings tijd bij! :D
Tim81
Het weer wordt volgens mij wel redelijk... al blijft er natuurlijk altijd kans op een buitje! http://teletekst.nos.nl/gif/813-01.html

Wel minder dat de bus die vanuit 'ons dorp' richting Mysteryland rijdt al vol zit, dat wordt dus toch openbaar vervoer of eigen auto... Vorig jaar stond er toch flinke file?
MennoB
File viel wel mee, volgens mij. Er was meer een ontzettend lange rij om binnen te komen. Hahaha had die Shrek nog gezien in de rij.. Zal hij er dit jaar ook weer zijn? :p
Remy D
quote:
Originally posted by MennoB
File viel wel mee, volgens mij.

Vrienden van me stonden in een dikke file, meer dan 2 uur en waren dus ook pas rond 16:30 binnen...:o
MennoB
Wow, ja dat is dan wel heftig. Wij waren vorig jaar ook best wel optijd, waren om half 12/12 uur binnen. Weet alleen nog dat we voor het parkeerterrein heel even in de file (langszaamrijdend verkeer) zaten.
Tim81
Dan gaan we gewoon op tijd weg...!
jp
Files? Welke files. Net als vorig jaar gewoon via een sluiproute rijden en gratis parkeren 500 meter van de ingang :p

Original

WELKE FILE????:disbelief
jp
En terecht dat Dov afsluit :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement