|
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
onder het motto
HET IS OOK NOOIT GOED
- als te veel bekende namen komen is het weer, id-t gaat voor het makkelijke geld
- nu staan er weer wat nieuwe namen, waarvan de meeste ze al afkeuren voordat ze ze ooit hebben gehoord. moah niks voor mij, ken ze niet....
zelf weten of je heen gaat, maar je kan zeiken en je kan zeiken, zo he :kots: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Exposure is wel héél erg op de goeie weg he :) |
Binnenkort begint Den Haag nog meer te bruisen, maar daar kan ik nog even weinig over zeggen. ;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Mja goed, nog even over die technotent....
Persoonlijk vind ik het niet eens zo slecht. En daarbij: het blijft een massafeest, met de line-up die Basd waarschijnlijk in gedachte heeft krijg je lang zal zn leven de tent niet vol.... |
Ik snap ook best wel dat je er een paar grote namen neer moet zetten om volk te trekken. Mijn punt is alleen dat dat ook best een keer andere namen kunnen zijn.
Ik weet zeker dat er een hoop technoliefhebbers (echt niet ik alleen) op af zouden komen als je een keer een James Ruskin, een Marco Carola, een Danilo Vigorito, een Hertz, een Hardcell, een weetikveelwie neer zou zetten. Grote namen, bekend, maar veel minder vaak geboekt dan de uitgekauwde oude hap. En echt niet allemaal alleen mijn smaak (behalve Ruskin en misschien Hardcell eigenlijk geen enkele).
EDIT: En Siesta: dan ga jij toch gewoon lekker wel. Voor dat geld wat ze ervoor vragen mag je best een beetje kritisch zijn. |
|
|
| New Wave |
Wat typisch dat er altijd mensen zijn die lopen te zeiken als mensen een line-up niet goed vind. Ieder heeft zijn eigen smaak en dat heb je te respecteren. Of je nou van prog of van club houd. Prima, je gaat naar je feestje/tent waar je heen wilt. Logisch dat Villalobos op veel feesten draaid. Die gast doet het ontzettend goed. Op awakenings was hij subliem.
Sven Väth staat er altijd, is een goeie dj maar hoeft van mij niet meer. Vitalic heeft me ook nog nooit geboeid, Pascal FEOS van il bij in slaap, Joris Voorn heeft mij telleurgesteld op Awa festival en over Frank Lorber en Tobi Neumann kan ik niet veel kwijt.
Voor zo'n line-up ga ik geen 50 euro dokken. (voor 35 euro heb je een festival met 4 tenten techno en een zeer leuke line-up)
Basd houd niet van minimal en vind het kwa techno dus gewoon een pruts line-up. Ik vind minimal wel te doen maar vind het als nog een slechte line-up voor zo'n hoge prijs. Wat bas al zei, ze moeten gewoon eens wat aandere namen neerpleuren. Al heeft ID$T Marco Carola al dik gehypt 2 jaar terug, dus die hoeft van mij ook niet.
Snap ook wel dat die namen nou eenmaal dat festival publiek trek, groot gelijk. Maar een mening heb je te respecteren. Dus ophouden over dat gezeik dat iemand zijn bek maar moet houden omdat hij een line-up slecht vind. |
|
|
| Fkwebeman |
GIELUUUUUUH!
ik ga echt wel heen :toothless
Mysteryland kan me ook dit jaar weinig boeien. Kan misschien ook komen omdat ik daar dus nog nooit geweest ben.
@Siesta: Je bent nederlander of je bent het niet ;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Basd houd niet van minimal en vind het kwa techno dus gewoon een pruts line-up. |
Dat is wel weer een beetje kort door de bocht Timmie. Ten eerste staan er niet alleen minimal DJs op de lineup, en ten tweede is er ook best minimal die ik wel aan kan horen (al vind ik het geen feestmuziek, eerder meer iets voor thuis). |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Dat is wel weer een beetje kort door de bocht Timmie. Ten eerste staan er niet alleen minimal DJs op de lineup, en ten tweede is er ook best minimal die ik wel aan kan horen (al vind ik het geen feestmuziek, eerder meer iets voor thuis). |
Ik ken de line-up, ik weet dat het geen gehele minimale line-up is Bas. Ik zeg dit inderdaad kort door de bocht omdat ik geen zin heb om een nog genuanceerder verhaal neer te zetten. Gaat mij er om dat mensen het stom vinden dat jij een line-up prutserig vind. Als mensen nou eens gewoon respecteren dat jij het een prust-line up vind zonder dat een Party Hardy met dom geouwehoer jouw even komt melden dat jij het maar geen prutsline-up mag vinden. Ik stoor me daar gewoon aan. Val je niet aan, kom voor je op, frits! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Val je niet aan, kom voor je op, frits! |
Dat snapte ik wel :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
@Siesta: Je bent nederlander of je bent het niet ;) |
dat zal het zijn! ik ben een fries :stongue: |
|
|
| @win |
| Als ik naar de trance-namen kijk dan valt het toch vies tegen! Op DV zijn we in dat opzicht zo veel beter bedeeld! Ik ben blij dat ik dat ticket allang binnen heb! :cool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
onder het motto
HET IS OOK NOOIT GOED
- als te veel bekende namen komen is het weer, id-t gaat voor het makkelijke geld
- nu staan er weer wat nieuwe namen, waarvan de meeste ze al afkeuren voordat ze ze ooit hebben gehoord. moah niks voor mij, ken ze niet....
zelf weten of je heen gaat, maar je kan zeiken en je kan zeiken, zo he :kots: |
ID-T afzeiken is toch volksport nr 1 op NLTA ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
dat zal het zijn! ik ben een fries :stongue: |
Afzinken dat Friesland, samen met Limburg.
Herstel, Limburg mogen ze aan Belgie geven. |
|
|
|
|