|
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| kheb zin in dit partijte, lekker dansen enzo.. kan best wel weer leuk worden denk ik zo :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| jp |
Van de piramide glijden...
Door het sprookjesbos wandelen...
De mainstage met het water op de achtergrond...
Ex-Pornstar...
De brug over de snelweg...
*zucht* |
|
|
| Frank-HH |
| timetable?:conf: ;) |
|
|
| Tim81 |
ik ook benieuwd...
Wel leuk trouwens dat ze tegenwoordig de tip geven om foto- of videocamera mee te nemen (mits het geen professionele apparatuur is). "Maak zoveel mogelijk leuke opnamen, da's leuk voor later" |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dan zou ik het sneu vinden, aangezien anderen dan geen kans meer maken op die kaarten. Maar ik ga ervan uit dat je dat niet doet. |
Rustig maar, rustig maar :D
Ik ben nog in de goede hoop dat ik gratis kan zaterdag, dus daar wachten we even op:D
Wie gaan er eigenlijk allemaal? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wie gaan er eigenlijk allemaal? |
ik:D |
|
|
| Miss Proximus |
ik niet! m'n mannetje :happy2: is er de hele week aan het opbouwen tot vrijdag laat en begint zondag vroeg alweer afbreken. En ik wil ook niet voor een kaartje betalen :D
Niet omdat ik nou zo tegen ID&T ben (ze hebben dan ook al een tijd geen harde cash meer van me gezien)..maar meer omdat ik vind dat het ook gewoon zonder betalen moet kunnen :eyespop: |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by nwopper
Als het goed is kom ik tezamen met Cosmic....4 teh hardtrance-kicks y'know :D |
dat gaat wel goedkomen!
Wordt er nog ergens gemeet trouwens? Boven op de berg lijkt me wel een mooie spot, zo rond 2uur? |
|
|
| Magic83 |
| Tering, kom ik vanavond thuis ligt er ineens een gratis kaartje in de bus :crazy: :eyespop: Had meegedaan met dat gekke Njoy-the game gebeuren op internet om kaartje te winnen voor Njoy. Die had ik gewonnen maar toen ging Njoy niet door en zouden we in ruil een kaartje voor ML krijgen. Geloofde er niks van en was het ook alweer vergeten. Maar wel vette verrassing :crazy: :eyespop: :cool: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Magic83
Tering, kom ik vanavond thuis ligt er ineens een gratis kaartje in de bus :crazy: :eyespop: Had meegedaan met dat gekke Njoy-the game gebeuren op internet om kaartje te winnen voor Njoy. Die had ik gewonnen maar toen ging Njoy niet door en zouden we in ruil een kaartje voor ML krijgen. Geloofde er niks van en was het ook alweer vergeten. Maar wel vette verrassing :crazy: :eyespop: :cool: |
ja ik wacht nog steeds op dat kaartje:whip: |
|
|
| MennoB |
| Hmm dat wordt dus weer hetzelfde als vorig jaar. In de modder dansen onder de zon. Mja dat boeit allemaal niet, als het maar droog is! :D |
|
|
|
|