return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 23)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Echt té vet: in de schaarse 21 minuten die ze van Sander's set hebben uitgezonden zit precies Open Your Eyes! :cool: Genieten! :toocool:


HEBBUHHH!!!!
Matthijs
Echt een vet feest! :crazy:
Het weer zat goed mee (heb 't extra shirt wat ik bij me had zo ongeveer de hele dag om m'n middel geknoopt gehad.. :p ) en organisatorisch zat het ook goed in elkaar. Geen lange files, met de auto zaten we binnen 15 minuten weer op de snelweg. En dan natuurlijk het belangrijkste: de muziek was ook erg lekkerrrrrrr!! DJ's die ik zoal gezien heb; King Unique, Joris Voorn, Sander Kleinenberg, Mark Norman en tot slot natuurlijk Marco V. Het was mijn eerste keer Mysteryland maar is zeker voor herhaling vatbaar!
Cosmic
quote:
Originally posted by jp
567 pics


Mega-Veel!

Die Nokia-meisjes...:eyes:
SnuggLe
Nou Remy, hoe 'gaaf'jij het ook vond, ik vond het echt zwaar kansloos dat je dat ding naar Masiello gooide. Plus dat je dames (die ik kende) aan de kont zat. Als je niet tegen drank kan, drink dan niet :o


Verder was het met de wiet ook wel lachen: kreeg steeds van Jasper (voor de bekenden:Chefke & Chefke :)) sigaretten aangereikt. Kwam er na 2-3 pas achter dat er ook wiet in zat :D Nou, als je adje-van-het-padje bent/kan zijn op Mysteryland ben je ook echt van het padje. Niet normaal, kom je ineens een spoorwegovergang tegen.

Ik moet toegeven, ML was voor mij een topfeest, beter dan ik had verwacht, maar dat komt puur door het terrein en de gezelligheid bij de Everybody-tent.

Nu ik alle 3 de grote festivals heb meegemaakt dit jaar, kan je een leuke vergelijking trekken:

- Dance valley: muzikaal het beste, sfeer ook top!
- Mysteryland: qua aankleding en gezelligheid het beste!
- Extrema: middenmoot...met alles: te klein terrein, te druk.

Als ik naar alle 3 kijk gaat mijn voorkeur toch uit naar ML. En zoals gezegd, zonder te betalen :p

Oh en basvh, kappen met vergelijkingen met geld etc. Ja we weten dat DV voor jou op nr1 is, maar smaken verschillen, en om er zo hard aan vast te blijven houden... ML 0wnde voor mij DV toch wel qua totaalplaatje.
Muppy
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh en basvh, kappen met vergelijkingen met geld etc. Ja we weten dat DV voor jou op nr1 is, maar smaken verschillen, en om er zo hard aan vast te blijven houden... ML 0wnde voor mij DV toch wel qua totaalplaatje.


zo hé! ik weet niet of je nog steeds met wiet in je lijf zit? snuggle die vind dat Id&t goed zn werk gedaan heeft? het moet niet gekker worden!;)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nu ik alle 3 de grote festivals heb meegemaakt dit jaar, kan je een leuke vergelijking trekken:

- Dance valley: muzikaal het beste, sfeer ook top!
- Mysteryland: qua aankleding en gezelligheid het beste!
- Extrema: middenmoot...met alles: te klein terrein, te druk.



Inderdaad, had ik van te voren niet verwacht maar Extrema viel in vergelijking erg tegen!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Muppy
zo hé! ik weet niet of je nog steeds met wiet in je lijf zit? snuggle die vind dat Id&t goed zn werk gedaan heeft? het moet niet gekker worden!;)


Ho ho, Mysteryland = geen ID&T.

Tis mooi allemaal maar van mij kan in ieder geval niet gezegd worden dat ik 1) geen mening heb 2) niet te beroerd ben om mijn mening bij te stellen en anderen gelijk te geven.

Daarnaast blijft ID&T bagger wat mij betreft en blijven het geldwolven, die 9 van de 10 x de makkelijste weg kiezen (lees: where the money is). 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Ik had hier ook echt niet voor betaald. Laten we het erop houden dat Mysteryland mij aardig verrast is.
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou Remy, hoe 'gaaf'jij het ook vond, ik vond het echt zwaar kansloos dat je dat ding naar Masiello gooide. Plus dat je dames (die ik kende) aan de kont zat. Als je niet tegen drank kan, drink dan niet :o



Ik gooide alleen omdat iemand zei dat ik het niet durfde.. hij had het dus mis en ik geef Desyn wel een biertje in de Melkweg :tongue2.. En ik sla al zolang ik uitga vrouwen op hun kont, dat jij deze toevallig kende kan ik ook niet weten... maak me er verder ook niet druk om... tis gebeurt en niks meer aan te doen. haha
Muppy
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ho ho, Mysteryland = geen ID&T.

Tis mooi allemaal maar van mij kan in ieder geval niet gezegd worden dat ik 1) geen mening heb 2) niet te beroerd ben om mijn mening bij te stellen en anderen gelijk te geven.

Daarnaast blijft ID&T bagger wat mij betreft en blijven het geldwolven, die 9 van de 10 x de makkelijste weg kiezen (lees: where the money is). 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Ik had hier ook echt niet voor betaald. Laten we het erop houden dat Mysteryland mij aardig verrast is.


dat moet ik wel toegeven: je bent niet zonder mening en je bent niet te beroerd om m bij te stellen...maar toch keek ik ff gek op toen ik jouw lovende woorden zag:D
nwopper
Was dus een tof feest....

Ik had kaartjes gewonnen en vrij gevraagd van mijn werk.... Laten ze me donderdagmiddag weten dat er gvd ZEVEN mensen ziek/op vakantie zijn en ik geen vrij kan krijgen. Krijg ik de planning door....3 wijken en dus een werkdag van 9 tot 5! Dus dat betekende dat ik (en Cosmic) pas rond half 8 op ML kon zijn! :whip: :whip: :whip: :whip:

Dankzij TPG heb ik ML dus moeten laten schieten (win ik eindelijk eens fukken kaartjes.....kan ik niet).... Vind ik eindelijk nog iemand die de tickets wil overnemen (kwam ze vrijdag afhalen).....kom ik zaterdag op mijn werk, zijn er 4 van de 7 zieken/op vakantie op komen dagen......heb ik gewoon mijn oude wijkje.....en was ik dus om 12 uur klaar en had ik op ML kunnen zijn rond half 2/ 2 uur. Wat er dus op neerkomt dat Cosmic en ik gewoon hadden kunnen gaan maar omdat die lamlendige klootzakken van mijn werk gewoon geen enkel benul hebben van planning..... God, wat voelde ik me klote!

:whip: :whip: :whip: :whip:

Muppy
quote:
Originally posted by nwopper
Was dus een tof feest....

Ik had kaartjes gewonnen en vrij gevraagd van mijn werk.... Laten ze me donderdagmiddag weten dat er gvd ZEVEN mensen ziek/op vakantie zijn en ik geen vrij kan krijgen. Krijg ik de planning door....3 wijken en dus een werkdag van 9 tot 5! Dus dat betekende dat ik (en Cosmic) pas rond half 8 op ML kon zijn! :whip: :whip: :whip: :whip:

Dankzij TPG heb ik ML dus moeten laten schieten (win ik eindelijk eens fukken kaartjes.....kan ik niet).... Vind ik eindelijk nog iemand die de tickets wil overnemen (kwam ze vrijdag afhalen).....kom ik zaterdag op mijn werk, zijn er 4 van de 7 zieken/op vakantie op komen dagen......heb ik gewoon mijn oude wijkje.....en was ik dus om 12 uur klaar en had ik op ML kunnen zijn rond half 2/ 2 uur. Wat er dus op neerkomt dat Cosmic en ik gewoon hadden kunnen gaan maar omdat die lamlendige klootzakken van mijn werk gewoon geen enkel benul hebben van planning..... God, wat voelde ik me klote!

:whip: :whip: :whip: :whip:


dat is echt zooooo kut...ik weet precies hoe zoiets voelt!:whip:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Muppy
dat is echt zooooo kut...ik weet precies hoe zoiets voelt!:whip:


Omdat jij ook bij de post werkt, 7 retarded collega's hebt, gratis kaarten had gewonnen, pas om half 8 op ML kon zijn, vrouw bent, en bij de TPG werkt?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 
Privacy Statement