return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 21)
View this Thread in Original format
jp
quote:
Originally posted by Muppy
Ja het was lang wachten voor het eten

Kies dan een beter tijdstip of ram er 5 McChicken's in van tevoren ;)
Muppy
quote:
Originally posted by jp
Kies dan een beter tijdstip of ram er 5 McChicken's in van tevoren ;)

daarom hoor je mij ook niet klagen:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Muppy
Vond Paul Oakenfold tegenvallen..

Verrassing van de dag is King Unique en toch wel Joris Voorn...

Verder weinig slechte dingen gezien/meegemaakt. Ja het was lang wachten voor het eten, maar dat is op elk festival dus:o

Prima dag gehad:D

Ik heb nergens lang hoeven wachten!

Verder nog wat leuk dingen:
* Stef die niet wist welke platen hij draaide :D
* De 'bomen' die afgekapt waren bij de Everybody zodat je kon zitten: "Volgend jaar verzetten ze het en kappen ze nieuwe om" :toothless
* Netjes om 'de kluts' te vangen als je die kwijt was :D
* Morillio die Sweet Dreams van Annie Lennox draait :eyes:
* Sander K. met een nieuwe remix van 'Open Your Eyes' (die ik dus zelfs kende ;)) en ook The Killers met Brightside draaide

Verder gewoon top vermaakt met de standaardmensen :D
Muppy
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik heb nergens lang hoeven wachten!

Verder nog wat leuk dingen:
* Morillio die Sweet Dreams van Annie Lennox draait :eyes:

deeddie vorig jaar op sensation white ook...echt vet :crazy:. Marco V draaide er trouwens ook een remix van. Weet iemand van wie?:eyespop:
basvh
Ik ben dan wel een dance valley hoer, maar de objectieve mensen waar ik mee was die zeiden ook dat ML allemaal toch echt heel wat minder was.

Kijk zo als zo vaak gezegd heb ik schijt aan hoeveel lampjes er hangen of hoe de decoratie is. Maar vrijdag heb ik me eerste eigen grote feestne georganiseerd voor 400 man in een tent en daar hadden we meer lampen en decoratie dan in de meeste tenten van mysteryland. Sommige zagen er echt heeeel cheap uit. :eek:
Ik zie dan ook fotos van q-dance stages op hun verschillende feesten en als je het dan met zaterdag vergelijkt. Volgens mij zijn op heel veel dingen ernstig bezuinigd.

Maar eigenlijk het grootste negatieve ding was dat niemand echt los ging. Nergens (behalve bij q-dance maar dat hoort daar zo) had je echt het gevoel van: YESSSS mysteryland, 1 keer per jaar we gaaaaan lossssssssssssssss.

Marco sloot main af, maar waar op dance valley echt iedereen rammetje los ging. Stond iedereen bij marco maar beetje aapjes te kijken. Kwam ook dat marco slechte zet draaien. Hallo je sluit af, beetje vaart erin mag wel.

En tjah het publiek wat er komt is toch ook heel wat anders dan op extrema of op Dance Valley.

Op zich wel leuke dag gehad. Erick-E die vet draaide, Sander wel ok, open your eyes was echt mooi. Sven Vath was beetje saai. Vitalic set van de dag. Angello ook erg goed. Voorn boring.

Verder leuke en gezellige dag gehad, heb ontzettend gelachen maar feest technisch was het allemaal beetje minder.
HiGH_NrG
quote:
* De 'bomen' die afgekapt waren bij de Everybody zodat je kon zitten: "Volgend jaar verzetten ze het en kappen ze nieuwe om" :toothless

Ahum? Dat was mijn grapje... :o
MennoB
Zo, net wakker van een super dag!

Gisten om 10 uur werd ik opgehaald door een stel vrienden, veel te vroeg natuurlijk dus onderweg nog wat ontbeten! Om 12 uur reden we het parkeerterrein op zonder enige file. Na de auto te hebben geparkeerd, naar de ingang gelopen, wat nogal een hele wandeling was. Eenmaal bij Ingang Noord aangekomen, stond er een kleine rij. Dit in tegenstelling tot vorig jaar, toen we al bij de fiets/loop brug al in de rij en modder stonden. Na 15 minuten in de rij te hebben gestaan waren we binnen. Meteen wat bonnen gehaald (wat wel fijn was dat de bonnen voor het eten én drinken was!!) om vervolgens meteen naar de Black Hole tent te lopen. Daar waar DJ Montana stond te draaien. Mijn held!! Toen we binnen liepen draaide hij zijn remix van Hertz - Recreate.. Hoe beter kun je je dag beginnen!! Daarna een andere versie van zijn remix van Breda 8 pm gehoord, waarmee hij zijn solo set afsloot. Daarna gingen hij en Ton TB een half uurtje verder. Ton TB begon wat trancie achtig en kreeg het publiek niet echt los, maar toen Montana het weer mocht over nemen, ging het publiek weer helemaal los.

Na 15 minuten waren we naar de Open Air Stage gelopen of even wat te eten. Waar ook de meeting was. Daar even mijn Hotdag op weze eten toen JP eraan kwam lopen. Nog even mee staan praten toen hij aan liep omdat de opkomst was erg hoog was! :D

Toen iedereen zijn eten op had waren we naar de Q-dance gelopen. Niet echt mijn muziek, het kreeg me ook niet los, maar een maat van mij vind het wel super muziek. Daar zijn we dus ook voor hem heen gegaan, maar ik wilde daar al zo snel mogelijk weg, want ik wilde Joris Voorn zien! Echt een super set heeft hij neer gezet zeg! Had al van een paar vrienden van mij gehoord dat hij wel goed was, dus vandaar dat ik hem wilde zien. En ik moet zeggen, hij was zeker goed! Maar ook daar waren we maar een half uurtje geweest omdat Mojado begon in de Black Hole tent.

Mojado.. Mijn helden van de dag!!:eyespop:
Gelukkig begonnen ze een kwartiertje later want onderweg hadden we nog een plaspauze ingelast. Ze hebben heel hun cd gedraaid (wel live overigens :p), echt mijn muziek. Heb geen minuut stil gestaan! En Mr Sam (de langste van de 2 toch?) had er ook veel zin in!! Na al de tracks van hun cd te hebben gedraait, draaide ze nog 1 nummer. Weet iemand hoe dit nummer heet? Zal wel een nieuw nummer zijn van hun.

Na deze prachtige set was het de beurt aan Judge Jules. Nog zo'n held van mij! Nam het perfect over van die 2 en mijn dag kon al helemaal niet meer stuk toen hij dé zomer plaat van 2005 draaide: Dogzilla - Without You :cool:

Na 1,5 uurtje waren we weer naar de Open Air Stage gelopen om wat te eten, waar Paul Oakenfold nog stond te draaien. Wat ziet die vent er uit zeg! :D Maar sloot wel af met een van de mooiste tracks ooit gemaakt, Push - Universal Nation. Heb overigens niet meer van zijn set gehoord/gezien. Het eten ging ook snel. Stond in de rij en 2 seconde later had ik al mijn eten in m'n hand. Dus Muppy ik weet niet waar jij heb gegeten en op welke tijden..

Na wat te hebben gegeten waren we naar de Everybody gelopen. Ik wilde persé Sander Kleinenberg zien draaien. Vind hem als persoon een super gast, maar als DJ kon hij mij niiet echt boeien. Heb hem eigenlijk nooit live gezien, alleen wat sets van hem gedownload. Daarom wilde ik hem ooit eens live zien, misschien dat zijn sets mij wel aan zoe spreken. En ik moet zeggen, dat deed hij zeker! Jammer dat mijn vrienden het al na een kwartiertje te soft vonden en naar de Q-dance stage wilde..

Daar waar Danielle Mondello het over nam van Zany. Even als 's middags kon het mij weer niet boeien en stond maar stil..

Ben ook na een half uur weg gelopen om even te gaan zitten, waar ik een vriendin tegen kwam van mijn vakantie in Kreta. Jammer dat ze zo snel weg moest.. :confused:

Niet veel later kwamen mijn vrienden er ook weer aan en zijn we weer naar de Blackhole tent gelopen. Daar heb ik de beste cd gekocht in de afgelopen 2 jaar! Mojado - Arena. Meteen hierna naar de Open Air Stage gelopen, want het begon al donder te worden en dan is het buiten toch wel wat mooier qua licht dan binnen. En wie kon het feest beter afsluiten dan Marco V him self! Om 10 uur een prachtige vuurwerkshow gezien met de muziek van The Prodogi - Smack My Bitch Up. Het kan gewoon niet mooier. De vlammen die weer lekker warm aanvoelde en met Kippenvel naar het vuurwerk staan kijken! :eyes:

Na het vuurwerk nog ff weze eten om vervolgens naar de uitgang te lopen. Was een hele wandeling, maar eenmaal bij de auto te zijn aangekomen waren we ook zeer snel van het terrein was. Niks geen file gehad onderweg. Om half 1 kwamen we aan in het dorpje waar we altijd opstap gaan. Daar weer lekker opstap geweest tot half 3.. Daarna lekker naar m'n bedje waar mijn voetjes echt aan toe waren.

Al met al een prima feest gehad gisteren!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ahum? Dat was mijn grapje... :o

Dat maakt niet uit, maar was een mooi grapje :toothless
Muppy
haha ik heb eten gehaald vlakbij Q-dance in de buurt...volgend jaar dus maar ergens anders gaan eten zo te horen:rolleyes:
jp
Muzikaal is het op DV allemaal beter maar daar gaat het niet altijd om blijkt maar weer. Na een zomer vol festivals heb je elke DJ toch al honderd keer gezien en dan wil je gewoon een dag vermaakt worden.

Wat is er nou mooier dan te genieten van een mooie dag vol verrassingen en afwisseling? De naam zegt het al, Mysteryland. ID&T gooit het over een andere boeg en terecht. Om nog maar eens een voorbeeld te noemen: nog nooit zo'n grote verscheidenheid gezien aan culinaire verwennerij. Thais, Surinaams, Mexicaans, Indonesisch noem het maar op. En het zag er heerlijk uit :toocool:

Effe afgezien van wat paupers bij Q-Dance was het een grote vrolijke bende. Kom maar op met die DVD :D

Partyhardy!
quote:
Originally posted by emre
* Gevonden *

Semi-professionele partyanimal van Belgische komaf, familie van Ruud van Nistelrode, leeft kennelijk op bier, water en soms wat pilletjes.

Gratis af te halen hier in Hoorn; interesse graag via PM

whahahahaha :p wie is die gek joh!? schop hem het huis uit! :tongue2

quote:
* Sander K. met een nieuwe remix van 'Open Your Eyes' (die ik dus zelfs kende ;))

Ja idd dat was een SUPER remix! :cool: wel mooi dat je hem al herkende toen het nummer bijna afgelopen was :clown:

Desyn Massiello draaide heerlijk, vooral het begin vond ik erg goed :cool:
De Everybody tent was zeer klein maar is de gehele dag nooit ramvol geweest, de drukte was dus vanaf Sander K perfect daarvoor wat te leeg.

Sander draaide bruut! veel oudere platen in een nieuwe jasje, erg goed. Ik kan me iig Damien J Carter - What World nog herinneren :cool:

Afsluiten met Danny Howells en wat een feest! Beste set van de dag :eyespop: Zijn afsluiter was Lifelike and Kris Menace - Discopolis :crazy:

Top feessie weer en dik naar mijn zin gehad met al die flapdrollen van hiero :tongue2
Partyhardy!
Owja! ook erg gaaf: Zowel Sander als Howells die Haji & Emanuel - Take Me Away draaiden! :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
Privacy Statement