return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 8)
View this Thread in Original format
Fkwebeman
quote:
Originally posted by SnuggLe
Afzinken dat Friesland, samen met Limburg.
Herstel, Limburg mogen ze aan Belgie geven.

Afsteken en wegduwen zeggen we altijd in Groningen :toothless
TranceZoner
quote:
Originally posted by SnuggLe
Afzinken dat Friesland, samen met Limburg.
Herstel, Limburg mogen ze aan Belgie geven.

PM me, wij moeten samen een nieuwe politieke partij oprichten.

:happy2: :tongue3 :toothless
HBtje
Fryslan Boppe!

(mn vriendin komt uit Friesland)

:toothless
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by HBtje
Fryslan Boppe!

(mn vriendin komt uit Friesland)

:toothless

de koeien zijn meestal nog lekkerder dan de doorsnee friezin, dan wil ik niet weten hoe jou chick eruit ziet :crazy:
TranceZoner
SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
de koeien zijn meestal nog lekkerder dan de doorsnee friezin, dan wil ik niet weten hoe jou chick eruit ziet :crazy:

LoL, je bent me echt NET voor, ik wilde ook zoiets posten :D
Goeie Siesta.

*edit* Brrr....begin King Unique steeds vetter te vinden!!!
Maybe als ik HEEL veel geld over heb, toch stiekem hierheen ;) :p
moogwai
Als ik niet op vakantie was, zou ik er zeker heen gaan. Gewoon omdat ik met een leuk groepje zou gaan en vorige edities zijn mij zeker niet tegengevallen. Ik vind deze line-up redelijk, niet denderend en qua trance dj's gewoon zwak. Maar andere stijlen zijn ook wel leuk :p
Partyhardy!
quote:
Originally posted by New Wave
Gaat mij er om dat mensen het stom vinden dat jij een line-up prutserig vind. Als mensen nou eens gewoon respecteren dat jij het een prust-line up vind zonder dat een Party Hardy met dom geouwehoer jouw even komt melden dat jij het maar geen prutsline-up mag vinden. Ik stoor me daar gewoon aan.

Natuurlijk mag jij je mening hierover geven. Ik vond het overigens al duidelijk in je eerdere posts hoe je er over denkt, dus doordrammen was niet nodig geweest hier. En natuurlijk mag Bas het een pruts line-up vinden, ik vroeg me alleen af waarom omdat er naar mijn mening wél vette techno dj's geboekt zijn. Bas heeft vervolgens mooi uitgelegd dat hij het niet vernieuwend vind en daar heeft hij gelijk in. Klaar, einde discussie. Jij stoort je er aan wanneer mensen elkaars mening niet respecteren, maar daar was hier geen sprake van als het aan mij ligt. Je bent er hier dus dingen bij aan het halen die niet aan de orde zijn. En daar heb ik een hekel aan! :p
SnuggLe
Sasha, Armin, MIKE, Josh Wink, Fred Baker, Tiesto, Jon 'o Bir, Bartz, Berkovi, Rios, Ada & Ferry Corsten zijn namen die in België wél staan......

Het heet daar Tomorrowland, maar het is ook van ID&T. Verder is de lineup vergelijkbaar met die van NL.

Maar Sasha dus op Mysteryland Belgie, Tiesto ook.
Bomar
Onze line-up is toch echt wel een stuk beter op trance-gebied dan die van jullie!! :stongue: :stongue:

DJ_Siesta
ja en als die namen weer in nederland stonden dan was het:

- Altijd hetzelfde,
- geen risico durven nemen,
- puur op safe spelen etc etc.

:rolleyes:
Tim81
waar staat de complete line-up ergens? Ik zie alleen een paar namen staan op de officiele site van ID&T BE (KLIK) en daar wordt volgens mij niet bevestigd dat Tiesto draait (ja, er is een Blackhole-tent... nou en!). Ik zie verder wel nog namen als Joris Voorn, Technasia, Marco Bailey, Felix da Housecat, Chuckie, Yoji Biomehanika, Luna, Promo, Coone, Technoboy, Darkraver, Eddie Haliwell en Dr. Kucho

Kaartje kost 40 euro en vvk start volgende week zaterdag. Apart trouwens dat het op een zondag is!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement