|
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
dat word een hoop lopen ja:o |
|
|
| Tim81 |
Valt wel mee toch :p Masiello (1 1/2 uur maar...), Kleinenberg (liefst 3 1/2 uur) en afsluite Howells draaien keurig achter elkaar!
Ach, we gaan met een gezellig groepje heen (waarbij niet iedereen van dance, laat staan progressive, houdt), dus we zien wel waar we verder belanden! |
|
|
| MennoB |
Ik denk dat wij de meeste tijd in de Black Hole tent zullen staan. Daar stond vorig jaar ook een hoop eet kraampjes dus daar hoeven we ook niet zo ver voor te lopen :D
Ik zie alleen dat er bij die tent ook een ingang is, weet iemand hoe je daar kan komen, want vorig jaar hadden we gewoon de bordjes van mysteryland gevolgd op de snelweg en toen kwamen we bij de meest noordelijke ingang (op de plattegrond) naar binnen. |
|
|
| jp |
| Dit gaat een topper worden, m'n water begint al te borrelen :toocool: |
|
|
| Cosmic |
| dr wordt niet gemeet dus? |
|
|
| jp |
Half 4 bij David Guetta? Dan is er toch niks anders (behalve Jean :p)
Bij de bomen @ de eethoek is een mooie plek :)
 |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by jp
Half 4 bij David Guetta? Dan is er toch niks anders (behalve Jean :p)
Bij de bomen @ de eethoek is een mooie plek :) |
Dan begint Masiello @ Everybody :toocool: |
|
|
| Cosmic |
[QUOTE]Originally posted by jp
Half 4 bij David Guetta? Dan is er toch niks anders (behalve Jean :p)
Bij de bomen @ de eethoek is een mooie plek :)
Dan is er niets anders?? Wat dacht je van Bas en Ram? 1 of 2 uur lijkt me een betere tijd.. |
|
|
| jp |
2 uur dan :happy2:
Same place |
|
|
| nwopper |
Wie gaat er nu nog op vakantie als praktisch alle scholen weer gaan beginnen?
JUIST, de mensen van mijn werk! En ik krijg geen vrij zaterdag :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Waardoor ik, als het tegenzit pas om ing 4 a 5 uur op Mysteryland kan zijn.... :mad: :whip: |
|
|
|
|