return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
En wederom zal de line-up bij binnekomst bekend worden gemaakt. :D
mido
quote:
Originally posted by New Wave
En wederom zal de line-up bij binnekomst bekend worden gemaakt. :D
`

voor wat ik in het nieuws bericht lees wordt het ruim van te voren bekend gemaakt hoor......
Dj Lex
Die everybody tent is gaaf natuurlijk! Waarschijnlijk welw eer aanwezig :D
michie
hey dit feest kan ik nog wel meepikken ondanks alle vakanties :rolleyes:
Asperge
Grote kans dat ik hierbij ben aangezien ik met DV op vakantie ben...
SnuggLe
Tsja, eens kijken of het wat wordt... dan stap ik maybe van mijn principe af om niet naar ID&T feesten te gaan :)

Extrema en DV gaan voor dit feest in ieder geval.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, eens kijken of het wat wordt... dan stap ik maybe van mijn principe af om niet naar ID&T feesten te gaan :)

Als je dit doet dan spreek ik je nooit meer aan! Landverraaier!!
Beetje van je belangrijkste principe afstappen! Schorem! kielhalen moeten ze je!! gedroch van de bovenste plank! :whip:

:p
Muppy
Ziet er goed uit...
Everybody en Blackhole zijn toptenten waarschijnlijk.
Tosti zal op de mainstage draaien denk ik en niet in de Blackhole tent...dat kunnen ze die gasten nie aan doen.
Cocoon heb ik nog nooit iets van meegekregen, maar ééns moet de eerste keer zijn.
Q-dance: tja, we weten waar ze voor staan:)

kortom: ik ben denk ik wel vd party
Tim81
Eigenlijk had ik me vorig jaar voorgenomen om niet meer te gaan... maar ja misschien weten ze mij met een lekkere line-up toch weer over te halen! Everybody belooft in ieder geval wat moois :toocool:

Vorig jaar maakten de Audiobullys en Tommy Lee met Erick Morillo het feest voor mij, dus misschien tovert Subliminal dit jaar weer wat leuks uit de hoge hoed!

Hopelijk valt er dit jaar niet zo veel regen als vorig jaar, want feesten in een modderpoel heeft niet mijn voorkeur...
Roos22
quote:
Originally posted by basvh
Blackhole betekend ook natuurlijk Tiesto

Tiesto hoeft niet te komen. Vorig jaar was er ook een blackhole tent maar in die tent draaide geen Tiesto..Oke hij was dan wel op de mainstage maar dat is volgens mij gewoon los gezien van de blackhole tent. We shall see!

franzelare
ik ben uitgenodigd dus ik ben er zeker bij!

ben het met roos eens dat blackhole niet direct tiesto betekend

kans is denk ik zelfs kleiner nu hij net een grote toer in heeft gezet. iedereen kan hem nu door het hele land zien dus hij is een minder grote trekker op ML dan.
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
ik ben uitgenodigd dus ik ben er zeker bij!

Uitgenodigd? Toemaar, doe maar duur Frans :)
Samenwerking? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement