|
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| woensdag 11 mei 2005 om 17:00 uur = line-up |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by jp
woensdag 11 mei 2005 om 17:00 uur = line-up |
Koel!!
Ben vooral benieuwd naar die Everybody tent... misschien dit jaar toch deze ook maar meepakken... alsof er nog niet genoeg festivals af gelopen moeten worden deze zomer :p |
|
|
| ahp2002 |
| Om 17.15 om precies te zijn :) |
|
|
| Tim81 |
| Oh, dan ben ik net thuis van mijn werk! :D |
|
|
| jp |
Een klein gokje:
Sven Väth*
Tiesto
Sander Kleinenberg*
Stef Vrolijk*
Luna
Pavo
Erick Morillo*
Felix Da Housecat*
Westbam
Michel de Hey
Kai Tracid
Marnix
The Prophet
Cor Fijneman
Pila
Zany
Ricardo Villalobos
Chris Liebing
Richie Hawtin
Paul Oakenfold
Marco V
Roger Sanchez
Gabriel & Dresden
Cosmic Gate
David Morales
Ben benieuwd :D |
|
|
| Tim81 |
Na het raden van tracklists nu ook de line up voorspellen :toothless
Cocoon:
Sven Vath
Timo Maas
Ricardo Villalobos
Johannes Heil
Chris Liebing
Michel de Hey
Everybody:
Sander Kleinenberg
Stef Vrolijk & 16 bit Lolitas
Desyn Masiello
Dave Seaman
Nick K
Maar d'r is natuurlijk nog heel veel meer lekkers mogelijk in deze tent... :D
Q-dance:
Dana
Luna
Pavo
Technoboy
Gizmo
Darkraver
en meer gebeuk...hier ben ik niet zo in thuis :p
Subliminal Sessions:
Erick Morillo
Steve Angello
Harry Romero
Robbie Rivera
En hopelijk net als vorig jaar ook wat verrassingen zoals Audio Bullys of drummer Tommy Lee...
Blackhole:
Tiesto
Lucien Foort
Montana
Cor Fijneman
Mark Norman
Mason
FELIX DA HOUSECAT DECKED OUT:
Felix da Housecat
Miss Kittin
DJ Hell
Junior Sanchez
Tiga
Joos van Bellen
THE BEATCLUB:
Per
Jay
Dimitri
Dano
Crazy Shaun
Ambient Daan
MC P_pholl
MADHOUSE:
DJ Jean
Geen idee wie hier eigenlijk bij past... Als Jean alle remixen draait die hier op TA staan (in de Jean-thread) dan is het een dagvullend programma en ga ik zeker een kijkje nemen! :toothless:
4N: zeker Chuckie & Friends
ALL IS ONE
CHEESE: Haha, al die kaas-dj's krijgen ook een tentje; G-Spott, Jose, Jurgen, Mark van Dale, The Freak
CLUB LOVE: is dat hetzelfde als Loveland? Dus met Erick E, Roog, Tom de Neef, Marcella/o, etc.
EX-PORNSTAR: Herr Arter vs. Terry Toner, Marnix, Wiebthroat en een C-pornstar!
Dit gaat werkelijk nergens over, maar wel leuk om al die websites van die boekingskantoren en platenlabels weer eens door te nemen! Heb nu alleen nog geen namen voor de mainstage... Marco V, Armin van Buuren, Johan Gielen (standaard) en misschien een verrassing a la Jeff Mills of zo... |
|
|
| SnuggLe |
Deep Dish zijn jullie vergeten :)
Eigenlijk wel mooi om te zien dat ID&T nu ineens veel (wat is veel?) prog gaat programmeren. 2-3 jaar geleden zeer weinig/bijna niets , zeker niet op de grote feesten, en nu ineens HOPLA. Oftewel prog telt mee, prog wordt commercieeler :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Na het raden van tracklists nu ook de line up voorspellen :toothless
....
Dit gaat werkelijk nergens over, maar wel leuk om al die websites van die boekingskantoren en platenlabels weer eens door te nemen! Heb nu alleen nog geen namen voor de mainstage... Marco V, Armin van Buuren, Johan Gielen (standaard) en misschien een verrassing a la Jeff Mills of zo... |
Wahaha prachtig hoor Tim! Heeft aardig wat tijd ingezeten zo te zien :D Ik vind het een mooie line-up! Eens kijken hoever je in de goede richting zat!
Waar word het bekend gemaakt btw? op hun site of ook via slam fm ofzo? |
|
|
| Muppy |
hmmm ik ben echt benieuwd. vraag me wel af hoe je bij Paul Oakenfold komt??? zou wel gaaf zijn om hem eens een keertje te zien:eyes:
het word bekend gemaakt op alle dance-sites en op slam fm. |
|
|
| ahp2002 |
hmm, ik vind het wat tegenvallen eerlijk gezegd.. zeker vergeleken met dancevalley...
om 16.00 wordt het bekend gemaakt officieel |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Deep Dish zijn jullie vergeten :)
Eigenlijk wel mooi om te zien dat ID&T nu ineens veel (wat is veel?) prog gaat programmeren. 2-3 jaar geleden zeer weinig/bijna niets , zeker niet op de grote feesten, en nu ineens HOPLA. Oftewel prog telt mee, prog wordt commercieeler :p |
| quote: |
Innercity 2001
Earth)
* Benjamin Bates
* James Holden
* Anthony Pappa
* Lucien Foort
* Per
Mysteryland 2002
Serious
* Andy Jay
* Remy
* Dave Seaman
* Ashley Casselle
* Stef
* Seb Fontaine |
valt best mee toch... en juist op de grote feesten hebben ze alleen de mogelijkheid om dergelijke muziek te programmeren, lijkt me. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Tim81
Line-up |
Denk dat je 99% gelijk hebt :p Zijn standaard namen die er altijd staan :p |
|
|
|
|