|
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Duncan gaat sprookjes voorlezen :haha: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by jp
Duncan gaat sprookjes voorlezen :haha: |
Er was eens.. een party-eiland. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by jp
Opvallend en eigenlijk best een goed idee. :) |
Maar die creche is dan maar tot 19.00u terwijl het feest zelf tot 23.00u duurt... lekker handig dus weer. |
|
|
| jp |
| Mensen met kinderen houden het toch nooit tot het einde vol ;) |
|
|
| Unique2701 |
| arme kindjes.. hoe moeten ze tussen al die lawaai slapen? Kan me moeilijk voorstellen dat ze dan al gaan hakken :D |
|
|
| jp |
Lijkt me duidelijk :o
 |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Opvallend en eigenlijk best een goed idee. :) |
Deden ze eerst toch bij DV ook? In de begin jaren wel geloof ik. Maar dan gewoon op het terrein zelf wat natuurlijk veel blitser is.
Denk trouwens dat ik hier waarsch wel naartoe ga. Moet alleen nacht ervoor zelfdraaien en het is een zelf georganiseerd feest dus moet nog heel de afbouwen.
Als ik ga dan is het voor: Vath, Angello en kleinenberg en voor die foute tent |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Lijkt me duidelijk :o
|
HAHAHAHAHAHAHAHHA :haha: :haha: :haha: |
|
|
| jp |
Pfff vroeger werd er tenminste gehakt op Mysteryland. En Dance Valley 2005 is kinderspel vergeleken met ML '97. Toen was er een tien tot twintig cm diepe laag zuigmodder die zelfs de meest strak geveterde Airmax van je voeten trok. Aussies van 400 gulden werden in een paar uur tot goedkope poetsdoek getransformeerd. Van mij mag het lekker blubberen op ML, waar anders heb je zulke geinige glij-van-de-heuvel-acties?
Overigens heeft ML een reputatie hoog te houden. Zowel in 2003 als vorig jaar was het heerlijk weer. Qua locatie wint ID&T het van Dance Valley: weiland, bosgebied, vijvers, heuvel... prachtig :) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
Overigens heeft ML een reputatie hoog te houden. Zowel in 2003 als vorig jaar was het heerlijk weer. Qua locatie wint ID&T het van Dance Valley: weiland, bosgebied, vijvers, heuvel... prachtig :) |
Vooral in 2003 was het bloedheet, vorig jaar lag er toch zeker wel modder en regende het bij vlagen.
Ik ben het niet helemaal eens met je mening dat de locatie van Mysteryland het wint van Dance Valley. De mainstage in de dansvallei is toch echt wel 10x beter dan die op het Floriadeterrein. Daarentegen is de Q-Dance stage heel vet op ML, maar ja daar ga ik niet staan voor mijn plezier... Het terrein is verder inderdaad leuker en afwisselender dan Spaarnwoude, maar ja een tent blijft een tent :p (Renaissance of Everybody maakt niet zo veel uit denk ik)! |
|
|
| Muppy |
| hehe stiekum hoop ik eigenlijk dat het enorm modderig word...al is het alleen maar om dat een keertje meegemaakt te hebben! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Muppy
hehe stiekum hoop ik eigenlijk dat het enorm modderig word...al is het alleen maar om dat een keertje meegemaakt te hebben! |
Vorig jaar niet geweest? Niet dat het zo extreem modderig was, maar op sommige plaatsten toch wel. Dikke plas bij de main stage voor de rechter boxen toren, waar zo'n achterlijke in stond te dansen (strpingen) de heletijd :D |
|
|
|
|