return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 11)
View this Thread in Original format
jp
quote:
Originally posted by Ultravibe!
Waarschijnlijk niet bijzonder goed met al die paupers op de mainstage.:toothless

Volgens ID&T is de Q-Dance stage de 'echte mainstage'
Massive84
52.50..is best duur.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Massive84
52.50..is best duur.

Regel gastenlijst... ;)
Fkwebeman
wat is eigenlijk dat nummer wat ze gebruiken in de reclame?

gitaartje, let love be.. nog wat..
Tim81
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Regel gastenlijst... ;)

wie, wat, waar, hoe... I am interested :p
@win
quote:
Originally posted by Fkwebeman
wat is eigenlijk dat nummer wat ze gebruiken in de reclame?

gitaartje, let love be.. nog wat..

Ik weet wel dat ik op Slam steeds een reclame hoor met Armand van Helden - Into Your Eyes. Weet niet of je die bedoelt?
Fkwebeman
quote:
Originally posted by @win
Ik weet wel dat ik op Slam steeds een reclame hoor met Armand van Helden - Into Your Eyes. Weet niet of je die bedoelt?

vet! thanks, ik vind dat toch zo'n vet nummer, had hem op vakantie ook al gehoord, alleen noemen de fransen vooraf welk nummer het is, niet achteraf.. :(
clubsolutely
can any1 tell me when the party will start? is it starting from the morning or evening of 27\8?? and until when it lasts?
thanks!
Unique2701
Kindercrèche tijdens Mystery Land

Al maanden paniekerig een betrouwbare oppas aan het zoeken voor 27 augustus? Dat is niet meer nodig: Mystery Land heeft het voor je geregeld.

Een piepjonge generatie potentiële feestgangers verwelkomt ID&T op Mystery Land natuurlijk met liefde, ware het niet dat wij paps en mams ook graag een dagje feestelijke vrolijkheid gunnen. Zonder poepluiers en gekrijs om lolly’s. Kinderen van 18 maanden tot 8 jaar kunnen voor een spotprijsje worden ondergebracht in een gerenommeerde crèche op slechts vijf rijden en 20 minuten lopen van het festivalterrein: ieder zijn eigen paradijs. Voor slechts zestig euro kun je je kind van 10.00 tot 19.00 uur in de crèche onderbrengen, en dat bedrag is inclusief de toegang tot Mystery Land!

De kinderopvang (www.borus.nl) voldoet aan alle eisen en zal niet alleen jou, maar ook je kind een feestje garanderen!

Inschrijven kan van 5 tot en met 25 augustus door het formulier op de website te downloaden. Download hier het inschrijfformulier en mail deze naar [email protected]

Bron: ID-T.com
Unique2701
quote:
Originally posted by clubsolutely
can any1 tell me when the party will start? is it starting from the morning or evening of 27\8?? and until when it lasts?
thanks!

The party starts in the morning of 27/8.. probably begins around 10/11 am, and ends 11/12 pm..

jp
quote:
Originally posted by Unique2701
...

Opvallend en eigenlijk best een goed idee. :)
Unique2701
... niet dan?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement