|
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by WebmaN
sjit, mis ik dit feestje dit jaar :S. zou mijn 4de op rij worden. en heb ook nog kaartjes gewonnen op t.nu. maarja dat weekend zit ik dus net niet in Nederland. nou ik wens jullie allemaal een hoop plezier :D |
Ik 10, en dan doe ik je een plezier! |
|
|
| Dj Lex |
| 10,50! incl.verz.k. |
|
|
| Tim81 |
| schrale honden :p Ik bied zeker het dubbele :o |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Tim81
schrale honden :p Ik bied zeker het dubbele :o |
Waar kan je dit jaar de kaarten gratis afhalen? |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik 10, en dan doe ik je een plezier! |
Volgens mij was jouw principe om nooit meer te betalen voor een ID&T feest, niet? |
|
|
| Glaniskanis |
| Haha pak aan die dis Snug :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Haha pak aan die dis Snug :p |
Hij geeft met deze transactie natuurlijk geen geld aan ID&T, dat feit zal wel aangegrepen worden als een wezenlijk verschil in zijn komende betoog :) |
|
|
| Matthijs |
| Ik heb vandaag vrij gevraagd voor komende zaterdag, nog even een kaartje ergens vinden en ik ben er ook bij! :D |
|
|
| nwopper |
| Als het goed is kom ik tezamen met Cosmic....4 teh hardtrance-kicks y'know :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Volgens mij was jouw principe om nooit meer te betalen voor een ID&T feest, niet? |
Serieus, ik wachtte al wanneer hij kwam :D
Ik koop hem voor 10 en verkoop hem voor 30, dan win ik alleen maar op ID&T ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Serieus, ik wachtte al wanneer hij kwam :D
Ik koop hem voor 10 en verkoop hem voor 30, dan win ik alleen maar op ID&T ;) |
Dan zou ik het sneu vinden, aangezien anderen dan geen kans meer maken op die kaarten. Maar ik ga ervan uit dat je dat niet doet. |
|
|
|
|