return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Niet super, maar ga me hier zkr wel vermaken! Everybody ziet er leuk uit, Cocoon vorig jaar goed vermaakt en Subliminal kan ik ook wel wat uurtjes doorbrengen. Afsluiten met Oakie die een legendarisch setje gaat draaien gaat dit wel goedkomen :toocool:
Gonzo
Staan wel paar leuke namen tussen zoals Armand van Helden, Vitalic, Guetta en uiteraard Sven. Maar het grootste gedeelte van de line up is uitermate zwak. Ben het inmiddels gewend van ID&T.

Ik bedoel: namen als Paul Oakenfold & Judge Jules zijn echt op hun retour. Erg jammer weer.

Voor de rest overtuigt mij dit weer, dat ik gewoon lekker de hele zomer de Duitse festivals bezoek. Daar krijg je nog kwaliteit voor je geld en krijg je topsfeer er gratis bij.
ahp2002
met de huidige kwaliteit van electro, ga ik zeker ook ff bij die electro tent kijken. Verder Marco V en natuurlijk Sander Kleinenberg
TranceFool
Er staan zat goede Dj´s om er een erg leuke dag van te maken, vooral de house/groove is erg goed vertegenwoordigd, kaartje is wel erg prijzig.
tijs08
Vind de line-up niet super, maar had ook niet anders verwacht. Dit valt gewoon niet te vergelijken met DV!

Everybody tent is wel leuk... Chab inderdaad een verrassende naam. Verder zijn Steve Angello en Benjamin Bates ook wel vette namen.

Moet eens kijken als het zover is of ik nog wel geld en tijd over heb voor dit feestje...
Judgelex
Yes, I will be coming all the way from Canada for this one. Will be visiting Holland for 2 weeks in August. I can't wait!!!! Hope to meet some NLTA's!
MaGiK54
Hier kom ik Den Haag niet voor uit....Dance Valley owned Mysteryland dit jaar aan alle kanten.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by basd
Wat een ongeinspireerde pruts-techno-lineup. Frank Lorber is dan in ieder geval een goede producer (wat ie als DJ laat zien weet ik zo snel even niet), maar de rest is drie keer prutje.



Hoe kun je nu als er dj's als Sven Väth, Ricardo Villalobos en Tobi Neumann er op staan het een pruts line-up vinden?? ik zelf hou er niet van maar veel techno/minimal mensen wel. Kijk, als een organisatie met een IF, Magda, Ellen Alien, Maikel Mayer etc komt aanzetten komt er geen hond op af. Altijd die kritische kijk van Nederlanders is af en toe extreem aan het worden. Wat ik bedoel te zeggen = je mag het een bout line-up vinden omdat je favo dj's er niet staan maar niet omdat er geen goede dj's geboekt worden want op dit feest programmeert ID&T zonder twijfel heel veel vette dj's, daar kun je gewoon niet omheen. Dit is dus ook zeker geen pruts line-up.

Verder vind ik de Everybody tent zeker vet: King Unique (Live), Chab en Sander zelf :cool: Steve Angello ook erg chill :)

Zoals Tijs al zegt, even kijken hoe ik er financieel bij zit tegen die tijd...
Bouma-Bros
Ik ga zeker niet. Uit principe enerzijds omdat het ID&T is. Ook al is de Everybody tent top, de sfeer zal gewoon nooit kunnen tippen aan bijvoorbeeld eenzelfde line-up in Het Paard. Mysteryland trekt helaas heel erg fout publiek, mij niet gezien om die gok nog een keer te wagen....

Een andere goede reden om niet te gaan is dat we de ochtend erna vroeg vertrekken naar Ibiza, waar op de dag van aankomst Danny Tenaglia draait in de Pacha. :D
New Wave
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hoe kun je nu als er dj's als Sven Väth, Ricardo Villalobos en Tobi Neumann er op staan het een pruts line-up vinden?? ik zelf hou er niet van maar veel techno/minimal mensen wel. Kijk, als een organisatie met een IF, Magda, Ellen Alien, Maikel Mayer etc komt aanzetten komt er geen hond op af. Altijd die kritische kijk van Nederlanders is af en toe extreem aan het worden. Wat ik bedoel te zeggen = je mag het een bout line-up vinden omdat je favo dj's er niet staan maar niet omdat er geen goede dj's geboekt worden want op dit feest programmeert ID&T zonder twijfel heel veel vette dj's, daar kun je gewoon niet omheen. Dit is dus ook zeker geen pruts line-up.


Als hij het nou een kut line-up vind!. Sommige mensen willen niet alleen 'die grote namen', je mag in godsnaam een line-up toch kut noemen omdat je het een kut line-up vind. Wat loop jij te ouwehoeren kerel!.

basd
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hoe kun je nu als er dj's als Sven Väth, Ricardo Villalobos en Tobi Neumann er op staan het een pruts line-up vinden?? ik zelf hou er niet van maar veel techno/minimal mensen wel. Kijk, als een organisatie met een IF, Magda, Ellen Alien, Maikel Mayer etc komt aanzetten komt er geen hond op af. Altijd die kritische kijk van Nederlanders is af en toe extreem aan het worden. Wat ik bedoel te zeggen = je mag het een bout line-up vinden omdat je favo dj's er niet staan maar niet omdat er geen goede dj's geboekt worden want op dit feest programmeert ID&T zonder twijfel heel veel vette dj's, daar kun je gewoon niet omheen. Dit is dus ook zeker geen pruts line-up.

Nou, en ik vind dus van wel.

En echt niet alleen omdat mijn favoriete DJ's er niet staan. Ik bedoel, OF deze DJ's staan overal en nergens (Joris Voorn), OF er wordt (veel te laat) meegedaan aan de minimal-hype (Neumann, Villalobos) terwijl deze stroming veel beters en interessanters te bieden heeft (ik heb een Gabriel Ananda bijvoorbeeld nog nooit geboekt gezien), OF ze trekken de Mysteryland-materiaalkar open en er blijkt nog een DJ net zijn roes uitgeslapen te hebben, dus zetten ze hem er nog maar een keer neer (Vath). Nog een livesetje erbij (Vitalic) en er is wederom een "vooruitstrevende" line-up geboren. En wat betreft Pascal FEOS, die heeft me ook al een hele tijd niet meer kunnen boeien, en met mij nog wel meerdere mensen. Dat laatste mag je persoonlijke voorkeur noemen, maar de rest is toch duidelijk met de wind meewaaien wat ID&T maar weer eens doet. Dat bedoel ik met ongeinspireerd gepruts.
basd
quote:
Originally posted by New Wave
Als hij het nou een kut line-up vind!. Sommige mensen willen niet alleen 'die grote namen', je mag in godsnaam een line-up toch kut noemen omdat je het een kut line-up vind. Wat loop jij te ouwehoeren kerel!.

Ik wil het best even onderbouwen hoor. Zie hierboven :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement