return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 18)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Original

WELKE FILE????:disbelief

Is dat wel een 2-persoonswagen dan? :p
Cosmic
Meeting om 2 uur wordt lastig voor Mwopper en ik...we zijn er pas tegen 4-en. Maar ja, misschien zien we jullie wel ergens op t terrein rondsjokken..
Remy D
echt beter, kheb zo hard gewerkt vandaag dat ik al veel werk af heb voor morgen wat dus inhoud dat ik al rond 10:00 weg mag en dat ik dus gewoon vanaf het begin er kan zijn!!!!!!!! echt blij ben ik nu jeuhhhh rukkers zuipen
Magic83
Weet iemand misschien of die pendelbussen tussen station Hoofddorp en het Mysteryland-terrein de hele dag door op en neer gaan en hoe lang die er over doet?
Remy D
quote:
Originally posted by Magic83
Weet iemand misschien of die pendelbussen tussen station Hoofddorp en het Mysteryland-terrein de hele dag door op en neer gaan en hoe lang die er over doet?

ze doen er ongeveer 6 kwartier over
Muppy
ok dus meeting om 2 uur bij de bomen @ de eethoek???
Cosmic
quote:
Originally posted by Remy D
ze doen er ongeveer 6 kwartier over

ja bij droog weer en zonder files en met meewind
MennoB
quote:
Originally posted by Muppy
ok dus meeting om 2 uur bij de bomen @ de eethoek???

Helemaal correct!
Muppy
quote:
Originally posted by MennoB
Helemaal correct!

en de eethoek bij de mainstage neem ik dan aan?ik zie zoveel eethoeken staan op die plattegrond:cool:
HiGH_NrG
MEETEN IS VOOR MIETJESSSSSSSSSS! :haha:

SnuggLe
Ben er morgen toch bij :toothless

Nog even zien of de cam ook mee naar binnen komt, maar zo niet: lekker boeien :) Als dat niet lukt, dan maar alleen feesten. De hele dag de Everybody, dat is i.i.g. for sure!
MennoB
quote:
Originally posted by Muppy
en de eethoek bij de mainstage neem ik dan aan?ik zie zoveel eethoeken staan op die plattegrond:cool:

Ja klopt, bij de main stage..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement