|
[27-08-2005] Mysteryland - Floriade, Haarlemmermeer (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Original
WELKE FILE????:disbelief |
Is dat wel een 2-persoonswagen dan? :p |
|
|
| Cosmic |
| Meeting om 2 uur wordt lastig voor Mwopper en ik...we zijn er pas tegen 4-en. Maar ja, misschien zien we jullie wel ergens op t terrein rondsjokken.. |
|
|
| Remy D |
| echt beter, kheb zo hard gewerkt vandaag dat ik al veel werk af heb voor morgen wat dus inhoud dat ik al rond 10:00 weg mag en dat ik dus gewoon vanaf het begin er kan zijn!!!!!!!! echt blij ben ik nu jeuhhhh rukkers zuipen |
|
|
| Magic83 |
| Weet iemand misschien of die pendelbussen tussen station Hoofddorp en het Mysteryland-terrein de hele dag door op en neer gaan en hoe lang die er over doet? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Magic83
Weet iemand misschien of die pendelbussen tussen station Hoofddorp en het Mysteryland-terrein de hele dag door op en neer gaan en hoe lang die er over doet? |
ze doen er ongeveer 6 kwartier over |
|
|
| Muppy |
| ok dus meeting om 2 uur bij de bomen @ de eethoek??? |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Remy D
ze doen er ongeveer 6 kwartier over |
ja bij droog weer en zonder files en met meewind |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Muppy
ok dus meeting om 2 uur bij de bomen @ de eethoek??? |
Helemaal correct! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MennoB
Helemaal correct! |
en de eethoek bij de mainstage neem ik dan aan?ik zie zoveel eethoeken staan op die plattegrond:cool: |
|
|
| HiGH_NrG |
| MEETEN IS VOOR MIETJESSSSSSSSSS! :haha: |
|
|
| SnuggLe |
Ben er morgen toch bij :toothless
Nog even zien of de cam ook mee naar binnen komt, maar zo niet: lekker boeien :) Als dat niet lukt, dan maar alleen feesten. De hele dag de Everybody, dat is i.i.g. for sure! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Muppy
en de eethoek bij de mainstage neem ik dan aan?ik zie zoveel eethoeken staan op die plattegrond:cool: |
Ja klopt, bij de main stage.. |
|
|
|
|