|
Trance Energy 2006: 11-02-2006, Jaarbeurs Utrecht
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Main:
Armin van Buuren
Ernesto & Bastian
Cor Fijneman & Mark Norman B2B
Push live
Ronald van Gelderen
Above and Beyond
Johan Gielen
Armada stage:
Matthew Dekay
Parry O'Neil
M.I.K.E.
Markus Schulz
Remy & Ronald Klinkerberg & Armin van Buuren Live
Madhouse stage:
Jean 2 keer.
Randy Katana
Spider
4 Strings
Tidy
Not bad. Not bad at all, buiten dan die irritante schijtkop van een DJ Jean en Johan Gaylen. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Xilver
Not bad. Not bad at all, buiten dan die irritante schijtkop van een DJ Jean en Johan Gaylen. |
haha memories. Zou ze er dit jaar ook zijn? :stongue:

ps: das mn nieuwe sig :crazy: |
|
|
| Xilver |
| ^ Bwahaha da blijft zo'n zalige pic. Vraag me af waarom die nog altijd niet is gechopt :p Zehra, post 'm eens op de COR, of mag ik het doen? :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Xilver
^ Bwahaha da blijft zo'n zalige pic. Vraag me af waarom die nog altijd niet is gechopt :p Zehra, post 'm eens op de COR, of mag ik het doen? :D |
let's do it :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
That's it, I'm going again :)
Het debacle van vorig jaar goedmaken! Dekay, Mike, Perry, Push live, Remy & Klinkenberg live :crazy: :crazy: |
|
|
| Xilver |
Fjiest
Misschien dat de maten van de broer van Dries terug nen bus inleggen naar ginder :) |
|
|
| The_G0dfather |
| zalig, mike en push live |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Fjiest
Misschien dat de maten van de broer van Dries terug nen bus inleggen naar ginder :) |
Zou wel vet zijn :)
Maar deze keer om 20u vertrekken dan :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
Xilver, zonder dollen, wat is je bron?
Ik weet het al, hoeft niet meer. :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Freezel
Zeiden ze net op Slem Ef Em ;) |
I believe teh Freezel! |
|
|
| speentje |
ziet er leuke line up! zou ik wel nog naar toe willen gaan :D
maar bron? :p |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by speentje
ziet er leuke line up! zou ik wel nog naar toe willen gaan :D
maar bron? :p |
Zeiden ze net op Slam FM, Armin aan de telefoon, DJ Sjan in de studio ;) |
|
|
|
|