|
Eurosong 2006!!
|
View this Thread in Original format
| TranceSeeker |
Geezes man, hoe kan je nu
Zenna - "someone is calling" NIET naar de finale sturen??
Iemand het liedje al gehoord, het mixt al het goede gewoon door elkaar, d-note - shed my skin summerfeeling met slam - lifetimes in een ietwat commercieel jasje, lijkt niet op beide, maar geeft me wel dat 'gevoel'
Vind het echt spijtig dat zoiets niet verdergaat!
Als je wil luisteren:
http://www.een.be/extra/subsites/eu..._16/lyric.shtml
Wat vinden jullie ervan??
grtz,
Peter |
|
|
| Real |
Eurosong kan me echt geen bakkes meer schelen.
Redenen genoeg daarvoor. |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Real
Eurosong kan me echt geen bakkes meer schelen.
Redenen genoeg daarvoor. |
Soms ze eens op. |
|
|
| Kaidreas |
roxanne for teh win! :crazy: oooooooomg I die1!1!1!1!1!1!1!
kheb het maar een klein stukje van gezien
edit: sorry kheb denk ik de volledige 2seconden geluisterd. en ik had al genoeg. dnote-shed my skin was toch wel heeeeeeeeel ver zoeken ze.
kvond het wat te afrikaans en te cheesy. |
|
|
| Jasperovitsj |
Die griet zong vals. Thuisblijven dus, ni meer dan fair.
Voor de rest is Eurosong 1 grote klucht, en het enige wat ik kan doen is eens goed lachen met al de mensen die er op ingaan alsof het het WK voetbal is :stongue:
En what's the deal met al die Popstars/Idool rejects deze editie? :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
roxanne for teh win! :crazy: oooooooomg I die1!1!1!1!1!1!1!
kheb het maar een klein stukje van gezien |
Zehra en ik hebben Roxanne vorige week op de Meir gezien |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zehra en ik hebben Roxanne vorige week op de Meir gezien |
is ook een antwerpse, ma ze had wsl ni dezelfde outfit aan op de meir :p was het iets te koud voor waarschijnlek... wa een stoot, die kan mij krijgen :o |
|
|
| Kaidreas |
| ^en jullie bellen mij niet :eek: |
|
|
| Vishnu |
Ging die Roxane ni iet topless doen als ze zou winnen in de finale?
Moest het ullie interesseren wil ik nog wel eens wa opzoekingswerk doen hieromtrend :D |
|
|
| Bertn |
| roxane is een sletje. heeft enkel bekendheid verworven in die vorige shows door zich naar de top te neuken. (aldus een vriend van me die op de VRT werkt...) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bertn
roxane is een sletje. heeft enkel bekendheid verworven in die vorige shows door zich naar de top te neuken. (aldus een vriend van me die op de VRT werkt...) |
déjà vu :o
paar maand geleden hier ergens net hetzelfde gelezen, was jij het toen ook? en bekend of niet, het is en blijft een stoot |
|
|
| FUSyke |
| Nen fermen stoot!!! En ja, als ze naar de finale gaat dan gaat ze samen met Ollie van tmf naakt zwemmen. Nu wou ik toch voor enen keer da ik dienen kwal was:D |
|
|
|
|