|
BETA Dj Contest #2 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| The Freezzz |
Ik bied me hierbij ook aan voor jury. Van mijn huis naar mijn school is ongeveer een uur reizen, dus dat komr goed uit.
Mijn setje zal ik tegen het einde van deze week opnemen, ik krijg deze week nog een aantal platen binnen die ik wil inpassen.
Jury:
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
TOR
BZRK
djcresto
Jasperovitsj
RadiantB
Magistrate
The Freezzz |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kheb geen goesting meeeheeeheeeeer. Dan verklap ik al een paar platen van de beta party en da willek ni :) |
This better be trademark sarcasm :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
This better be trademark sarcasm :p |
Ik zal wel een saai progmixke ineensteken :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik zal wel een saai progmixke ineensteken :p |
if only u could ;) |
|
|
| Dj LPG |
| juist mix opgenome en nu heeft men pc lastig gedaan en lijkt het alsof men plaat soms verspringt:( :( :( Dan maar zien of ik nog tijd heb om het nog eens opnieuw te doen eh... |
|
|
| IgnazZio |
Kga er binnen 10 minuutjes aan beginnen se :)
Waar moet ik hem uploaden btw? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Kga er binnen 10 minuutjes aan beginnen se :)
Waar moet ik hem uploaden btw? |
Daar gaak morgen es werk van maken ;)
Nog even wachten dus |
|
|
| Gevork |
Push je hebt een PM
:) |
|
|
| Magistrate |
| ei, ik wel jury worden, kan da nog? |
|
|
| Push2005 |
DJ's: 19
Push
Jasperovitsj -> OK
Tijger
DJ Sid -> OK
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion => okidoki
Real
diddi
Sh!fty
Blue Sky -> OK
DJ Zetski -> OK
Dj LPG
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver
Jury: 13
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
TOR
BZRK
djcresto
Jasperovitsj
RadiantB
The Freezzz
Magistrate |
|
|
| Tiger777 |
Schrapt mij ook maar zenne. 18 mensen vallen makkelijker in groepjes te verdelen dan 19... Ik heb echt geen uur om vrij te maken :(
2 weken school en al overwerkt en doodmoe :nervous: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Schrapt mij ook maar zenne. 18 mensen vallen makkelijker in groepjes te verdelen dan 19... Ik heb echt geen uur om vrij te maken :(
2 weken school en al overwerkt en doodmoe :nervous: |
sorry mannen ma kgaan oek moeten passen, tenzij ik misschien morgen nog wa tijd vindt, alle ge zult wel zien als er morgen van mij nog niks binnen is tegen den deadline |
|
|
|
|