|
BETA Dj Contest #2 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| Vrijdag, das al rap. Tis nie gemakkelijk jureren. Niet echt fantastische mixen. Ik doe men best :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Vrijdag, das al rap. Tis nie gemakkelijk jureren. Niet echt fantastische mixen. Ik doe men best :D |
Zondag pas... Je hebt nog wel even tijd :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zondag pas... Je hebt nog wel even tijd :) |
lees jasper zen post :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
lees jasper zen post :p |
Ah :clown:
Ja, ofwel sturen ze alles naar u door; da komt toch op hetzelfde neer. Als je nog wat extra tijd kan gebruiken kan het zo ook opgelost worden hé ;) |
|
|
| Bertn |
| aan de maker van mix 4: gelieve nog wat te oefenen vooraleer je meedoet aan een contest;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bertn
aan de maker van mix 4: gelieve nog wat te oefenen vooraleer je meedoet aan een contest;) |
Amai pwned |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
aan de maker van mix 4: gelieve nog wat te oefenen vooraleer je meedoet aan een contest;) |
Is dat nu echt nodig om dat hier zo te vermelden? :rolleyes: |
|
|
| Bertn |
yup.
dit is gewoon te erg om aan te horen. |
|
|
| Config |
| komt in orde ze jasper. vrijdag hebt ge ze ;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Is dat nu echt nodig om dat hier zo te vermelden? :rolleyes: |
jah, dat pakt nog meer mijn courage af... :nervous: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Bertn
yup.
dit is gewoon te erg om aan te horen. |
scuzzy :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Config
komt in orde ze jasper. vrijdag hebt ge ze ;) |
(y)
Alst echt niet gaat mag het nog zondag hoor Gert, het zal me nog wel lukken om alles samen te tellen voor de deadline :)
@ Bert: Toch wel een beetje hard en ongepast om dat hier zo te zetten :nervous: |
|
|
|
|