|
BETA Dj Contest #2 (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Woops, de deadline was dus inderdaad vrijdag, niet zondag :clown:
Nu ja, ik krijg mijn beoordeling tegen morgen ook niet klaar, en ik ben morgen ook niet thuis 's avonds. Dus voor mijn part leggen we de deadline voor onze poule (en de andere?) op zondagavond 20u. Dan kan ik na de zaalvoetbal alles verzamelen en rond 21u à 22u posten. :) |
|
|
| Push2005 |
| Doe maar zondag dan ;) |
|
|
| DJ Sid |
| ik ga er eens werk van maken! |
|
|
| The Freezzz |
| Lastig jureren. Het zit weeral dicht bij elkaar :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by The Freezzz
Lastig jureren. Het zit weeral dicht bij elkaar :nervous: |
.
Ik verwacht dan ook resultaten die niet zo veel van elkaar gaan verschillen. Dus gelukkig zijn we met genoeg juryleden :) |
|
|
| Real |
| Pronostiek: ik speel iedereen naar huis. |
|
|
| Push2005 |
Vanaf dak eruit lig sluit ik dees thread :p
(nog 2 dagen te gaan dus :D) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Pronostiek: ik speel iedereen naar huis. |
Lierse-style zeker :p |
|
|
| domineesje |
ai ai ai
:( lukt dus echt niet, veel te veel plannen dit weeekend :cool: |
|
|
| Push2005 |
| Hoogst merkwaardig dat de mensen met de meeste vrije tijd er niet geraken ... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hoogst merkwaardig dat de mensen met de meeste vrije tijd er niet geraken ... |
zever... wie zegt dat, das ook weer om iets te zeggen he :eek:
ben mss thuis, maar werk van thuis uit ook, en dat vergten die hier soms |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by domineesje
zever... wie zegt dat, das ook weer om iets te zeggen he :eek:
ben mss thuis, maar werk van thuis uit ook, en dat vergten die hier soms |
laat mij uw stelling even ontkrachten met volgend "gesprek" op MSN van vrijdagmiddag:
·#·$30 Domineesje ·$·#·0 ·0 Thanks for the votes zegt:
pfff bored
·#·$30 Domineesje ·$·#·0 ·0 Thanks for the votes zegt:
kben naar 't stad
·#·$30 Domineesje ·$·#·0 ·0 Thanks for the votes zegt:
maar zo koud :/
I rest my case:o |
|
|
|
|