|
BETA Dj Contest #2 (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wie er nog bij wil, feel free to join (maar laat het hier wel weten).
|
Ik ga terug inpikken, nu heb ik wel tijd. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Jury Finale:
Bertn
TOR
diddi
MikeVee
Cresto
Config
BZRK
|
|
|
|
| TOR |
| Alle beoordelingen lopen nu via Luc? |
|
|
| Push2005 |
haha, had er nog niet aan gedacht...
Ja dus :) (via PM of mail, je kiest maar) |
|
|
| MikeVee |
| Punten via PM verzonden. |
|
|
| Jasperovitsj |
Spannneeeeeuuunnddd :crazy:
Wanneer wordt de uitslag gepost? :) |
|
|
| Bertn |
| , is die deadline vandaag? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Spannneeeeeuuunnddd :crazy:
Wanneer wordt de uitslag gepost? :) |
Van zodra alles binnen is en ik het rekensommetje heb gemaakt hé :D
De winnaar zal daarna innig gekust worden door Real. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Van zodra alles binnen is en ik het rekensommetje heb gemaakt hé :D
|
HAAST JULLIE!!!! :nervous:
:p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
HAAST JULLIE!!!! :nervous:
:p |
Ik ga effe een ritje doen met de auto; daarna zal ik bij leven en welzijn alles posten :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
HAAST JULLIE!!!! :nervous:
:p |
Kijkt ge zo hard uit naar een innige scène met Real? Ok dan, +5 punten voor Jasper :toocool: |
|
|
|
|