|
BETA Dj Contest #2 (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik wacht nog op de beoordeling van 1 jurylid (Gert, hurry up! :p ), en vanaf ik die binnen heb zal ik de resultaten posten. Want waarschijnlijk ben ik rond 20u al niet meer thuis, en anders zijn de resultaten er pas maandag of dinsdag...
Ik zie trouwens net dat de jureringscriteria veranderd zijn, maar ik had mijn beoordeling gemaakt op basis van de criteria van vorige contest. Maar zowel kwantitatief als inhoudelijk maakt dat niet zo veel uit, dus ik ga m'n hele beoordeling nu niet meer herschrijven. :o |
Jep is goed... De cijfers (van wie de mix was dus) maak ik dan wel vanavond bekend samen met de rest. |
|
|
| Bertn |
| ik heb nog 2 beoordelingen nodig, en ik ben vanaf 18 u niet meer op mijn pc te vinden... haast u mensen;) |
|
|
| Magistrate |
ik moet men beoordeling naar mikevee zenden zeker? wat is zen email?
edit: al gevonden ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik heb nog 2 beoordelingen nodig, en ik ben vanaf 18 u niet meer op mijn pc te vinden... haast u mensen;) |
Verstuurd :) |
|
|
| Bertn |
weet iemand wie het vierde jurylid uit mijn poule is?
ik moet seffes door en kan morgen de uitslag pas doorgeven... maar de tendens is wel duidelijk, dus het is reeds bekend welke 2 mixen doorgaan... tenzij het 4de jurylid plots nog zotte streken zal uithalen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vraag anders dat dat laatste jurylid gewoon zijn beoordeling naar Luc stuurt, en stuur hetgene wat gij nu hebt ook al door naar hem. Dan kan Luc het vanavond nog posten. Anders moeten we zo lang wachten op de uitslag :nervous: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
weet iemand wie het vierde jurylid uit mijn poule is?
ik moet seffes door en kan morgen de uitslag pas doorgeven... maar de tendens is wel duidelijk, dus het is reeds bekend welke 2 mixen doorgaan... tenzij het 4de jurylid plots nog zotte streken zal uithalen |
Hehe, neenee... Er zijn maar 3 juryleden per poule :). Dus gij en 2 anderen |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hehe, neenee... Er zijn maar 3 juryleden per poule :). Dus gij en 2 anderen |
Maar er zijn toch 13 jurleden in totaal, dus dan moeten er in 1 poule 4 juryleden zitten, toch? |
|
|
| Bertn |
| ah ok, dan is de uitslag binnen en geteld! |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by The Freezzz
Maar er zijn toch 13 jurleden in totaal, dus dan moeten er in 1 poule 4 juryleden zitten, toch? |
Dacht dat bij die 13 Push bij was, maar niet meedeed omdat hij de verdeling gemaakt heeft.
soit, 1 beoordeling binnen binnen, en het is een uitgebreide (in tegestelling tot de mijne :o) . |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by The Freezzz
Maar er zijn toch 13 jurleden in totaal, dus dan moeten er in 1 poule 4 juryleden zitten, toch? |
Veranderd naar 12 ;) |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by Push2005
Jury: 13
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
TOR
BZRK
djcresto
Jasperovitsj
RadiantB
The Freezzz
Magistrate |
Zo staat t op pagina 17, maar t zal wel goed zijn zeker. |
|
|
|
|