|
BETA Dj Contest #2 (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
| Congrats aan de winnaar! En eigenlijk ook aan alle andere finalisten, wat een miniem verschil :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
Tracklist van mijn mixje:
DJ Vega - BETA DJ-contest 2 mix
01. Mikael Delta - Dancing with an angel (B.I.G. island mix)
02. Matthew Dekay & Roob V - Dubio
03. C-Jay & Eelke Kleijn - Nachtangst (Original mix)
04. Kasey Taylor & Greed - Hardface
05. El Greco - Nightwatch (Chris Nemmo remix)
06. Ali Ajami & Chris Micali - Strings of life
07. Joel Armstrong - Silver moon (Derek Howell remix)
08. Sander Kleinenberg - My lexicon (16 Bit Lolita's remix)
09. Jody Wisternoff - Cold drink, hot girl (The original mix)
10. Descent - Lost feeling
11. Clubbervision - Paz (Original mix)
Upload in progress :) |
|
|
| Eagle` |
| proficiat aan de al de finalisten & de jury |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
DJ Vega - BETA DJ-contest 2 mix
01. Mikael Delta - Dancing with an angel (B.I.G. island mix)
02. Matthew Dekay & Roob V - Dubio
03. C-Jay & Eelke Kleijn - Nachtangst (Original mix)
04. Kasey Taylor & Greed - Hardface
05. El Greco - Nightwatch (Chris Nemmo remix)
06. Ali Ajami & Chris Micali - Strings of life
07. Joel Armstrong - Silver moon (Derek Howell remix)
08. Sander Kleinenberg - My lexicon (16 Bit Lolita's remix)
09. Jody Wisternoff - Cold drink, hot girl (The original mix)
10. Descent - Lost feeling
11. Clubbervision - Paz (Original mix)
|
[[ LINK REMOVED ]]
|
|
|
| Jasperovitsj |
| Euhm, nu ik ff zo natel, dan is Zevan wel 2de geworden, en ik pas 3de :p |
|
|
| Bertn |
damn. wat een miniem verschil zeg. stel dat ik bepaalde mixen 1 puntje meer had gegeven had ik hier gewoonweg het verschil kunnen maken:p
anyway: proficiat aan de winnaar, maar zeker ook aan de 2de en 3de plaats. we kunnen hier praktisch van een ex aequo spreken he:) Het zegt genoeg over de kwaliteit van de mixen die overbleven:)
overall: een zeer geslaagde contest vind ik, veel beter dan de vorige. op naar de derde!:D |
|
|
| DJ Zetski |
| Proficiat aan allen! |
|
|
| DJ Zetski |
Heb net ook de commentaren gelezen, die waren meestal wel terecht. Ik heb bewust gekozen voor een classics set, met wat afbouwende structuur, blijkbaar was dat geen zo'n goede keuze :)
Wat de opmerking van Config betreft (dat het net is alsof het met Ableton gemixt was): ik heb de set gemixt met De Home DJ mix van JB Systems, net zoals bij de vorige contest. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Euhm, nu ik ff zo natel, dan is Zevan wel 2de geworden, en ik pas 3de :p |
Oeps :clown:
Mix 1 en 4 omgewisseld; jij had 174 en Zevan 174.5... Maar de puntentelling was niet mis.
Afgang :o
Bij deze rechtgezet op de vorige pagina. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Wat de opmerking van Config betreft (dat het net is alsof het met Ableton gemixt was): ik heb de set gemixt met De Home DJ mix van JB Systems, net zoals bij de vorige contest. |
no offence ze, het klonk gewoon enorm vlot , dan is het misschien een des te groter compliment nu ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
De Home DJ mix van JB Systems, net zoals bij de vorige contest. |
Dat je daarmee zo strak kan mixen verbaast me toch wel. In de vorige contest was jij technisch veruit het sterkst; nu lag het algemeen niveau iets hoger maar was nog steeds subliem. Ik zou't er zeker niet mee kunnen doen :) |
|
|
| Dj LPG |
| proficiat Xilver!:) (en al de rest ook maar in iets mindere mate uiteraard:p ) |
|
|
|
|