return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 
BETA Dj Contest #2 (pg. 51)
View this Thread in Original format
Blue Sky 99
Congrats aan de winnaar! En eigenlijk ook aan alle andere finalisten, wat een miniem verschil :eyes:
Jasperovitsj
Tracklist van mijn mixje:

DJ Vega - BETA DJ-contest 2 mix

01. Mikael Delta - Dancing with an angel (B.I.G. island mix)
02. Matthew Dekay & Roob V - Dubio
03. C-Jay & Eelke Kleijn - Nachtangst (Original mix)
04. Kasey Taylor & Greed - Hardface
05. El Greco - Nightwatch (Chris Nemmo remix)
06. Ali Ajami & Chris Micali - Strings of life
07. Joel Armstrong - Silver moon (Derek Howell remix)
08. Sander Kleinenberg - My lexicon (16 Bit Lolita's remix)
09. Jody Wisternoff - Cold drink, hot girl (The original mix)
10. Descent - Lost feeling
11. Clubbervision - Paz (Original mix)

Upload in progress :)
Eagle`
proficiat aan de al de finalisten & de jury
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj


DJ Vega - BETA DJ-contest 2 mix

01. Mikael Delta - Dancing with an angel (B.I.G. island mix)
02. Matthew Dekay & Roob V - Dubio
03. C-Jay & Eelke Kleijn - Nachtangst (Original mix)
04. Kasey Taylor & Greed - Hardface
05. El Greco - Nightwatch (Chris Nemmo remix)
06. Ali Ajami & Chris Micali - Strings of life
07. Joel Armstrong - Silver moon (Derek Howell remix)
08. Sander Kleinenberg - My lexicon (16 Bit Lolita's remix)
09. Jody Wisternoff - Cold drink, hot girl (The original mix)
10. Descent - Lost feeling
11. Clubbervision - Paz (Original mix)



[[ LINK REMOVED ]]
Jasperovitsj
Euhm, nu ik ff zo natel, dan is Zevan wel 2de geworden, en ik pas 3de :p
Bertn
damn. wat een miniem verschil zeg. stel dat ik bepaalde mixen 1 puntje meer had gegeven had ik hier gewoonweg het verschil kunnen maken:p
anyway: proficiat aan de winnaar, maar zeker ook aan de 2de en 3de plaats. we kunnen hier praktisch van een ex aequo spreken he:) Het zegt genoeg over de kwaliteit van de mixen die overbleven:)

overall: een zeer geslaagde contest vind ik, veel beter dan de vorige. op naar de derde!:D
DJ Zetski
Proficiat aan allen!
DJ Zetski
Heb net ook de commentaren gelezen, die waren meestal wel terecht. Ik heb bewust gekozen voor een classics set, met wat afbouwende structuur, blijkbaar was dat geen zo'n goede keuze :)

Wat de opmerking van Config betreft (dat het net is alsof het met Ableton gemixt was): ik heb de set gemixt met De Home DJ mix van JB Systems, net zoals bij de vorige contest.
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Euhm, nu ik ff zo natel, dan is Zevan wel 2de geworden, en ik pas 3de :p


Oeps :clown:
Mix 1 en 4 omgewisseld; jij had 174 en Zevan 174.5... Maar de puntentelling was niet mis.

Afgang :o

Bij deze rechtgezet op de vorige pagina.
Config
quote:
Originally posted by DJ Zetski

Wat de opmerking van Config betreft (dat het net is alsof het met Ableton gemixt was): ik heb de set gemixt met De Home DJ mix van JB Systems, net zoals bij de vorige contest.


no offence ze, het klonk gewoon enorm vlot , dan is het misschien een des te groter compliment nu ;)

Push2005
quote:
Originally posted by DJ Zetski
De Home DJ mix van JB Systems, net zoals bij de vorige contest.


Dat je daarmee zo strak kan mixen verbaast me toch wel. In de vorige contest was jij technisch veruit het sterkst; nu lag het algemeen niveau iets hoger maar was nog steeds subliem. Ik zou't er zeker niet mee kunnen doen :)
Dj LPG
proficiat Xilver!:) (en al de rest ook maar in iets mindere mate uiteraard:p )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 
Privacy Statement