|
BETA Dj Contest #2 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
Tegen wanneer ten laatste moeten de juryleden de sets in kwestie die ze via PM ontvangen hebben, beoordelen? En naar waar moeten die beoordelingen dan gestuurd worden?
Kzal zowiezo pas kunnen "jureren" dit weekend.
En kzal ook Tor zen systeem gebruiken dan. |
|
|
| Loraine |
| Luister wel aan de zijlijn als Ollander ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Tegen wanneer ten laatste moeten de juryleden de sets in kwestie die ze via PM ontvangen hebben, beoordelen? En naar waar moeten die beoordelingen dan gestuurd worden?
Kzal zowiezo pas kunnen "jureren" dit weekend.
En kzal ook Tor zen systeem gebruiken dan. |
Wask bijna vergeten :p
Laten we zeggen Zondag 22 oktober om 20h00. Is dit aanvaardbaar voor 4 setjes ?
Je zal wel gemerkt hebben dat elke map een naam bevat; die heb ik aangesteld als poule-verantwoordelijke :p. Niet dat dat veel extra werk inhoudt, maar iedereen zendt zijn verslagje dan via PM/mail door naar zijn poule-verantwoordelijke (Dat zijn dus Bertn, MikeVee, Jasper of Phortastic) en die zal dat verzamelen en dan bekendmaken op de uiterste datum :)
Moest het echt niet lukken dan speel je het werkje maar door een iemand anders van je poule :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
die heb ik aangesteld als poule-verantwoordelijke :p. |
:eyes:
En dat bekendmaken op de uiterste datum is dan gewoon alle verslagen hier posten in deze thread? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
:eyes:
En dat bekendmaken op de uiterste datum is dan gewoon alle verslagen hier posten in deze thread? |
Jep :) |
|
|
| Phortastic |
Roger ;)
Dus aan iedereen in mijn poule: ni vergeten uw verslag naar me te PM'en voor de uiterste datum !! :toothless
Ow the powerrrr :eyespop: |
|
|
| MikeVee |
Net gedownload, morgen eens beginnen luisteren.
Resultaten voor mijn poule: mailen naar mikeveehardcore bij yahoo.komkommer . |
|
|
| Jasperovitsj |
| Iedereen in mijn poule, mailen naar jasper(dot)bellefroid(at)gmail(dot)com aub :) Liefst geen PM's if possible... |
|
|
| Bertn |
| Idem hier: gelieve de comments door te sturen naar beernaertbert at gmail dot com! |
|
|
| domineesje |
| verslaafd aan mix 13 :eyes: |
|
|
| Gevork |
Ik zou ook wel graag comments willen
Je mag mij hiervoor gerust PM'en |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Gevork
Ik zou ook wel graag comments willen
Je mag mij hiervoor gerust PM'en |
Hum, de juryleden weten ni welke mix van wie is he... |
|
|
|
|