|
BETA Dj Contest #2 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Als die 3 bovengenoemde zouden kunnen jureren dan zijn we met 16, en dat is de ideale poule-indeling natuurlijk...
En dan zijn er ook genoeg juryleden |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
En dan zijn er ook genoeg juryleden |
Ge hebt nooit genoeg juryleden. Kzou liever nie teveel mixkes doen per ronde. Hoeveel juryleden zou ge nodig hebben om een poule te beslissen? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ge hebt nooit genoeg juryleden. Kzou liever nie teveel mixkes doen per ronde. Hoeveel juryleden zou ge nodig hebben om een poule te beslissen? |
16 dj's = 4 poules van 4 dj's ... das toch mooi ? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
16 dj's = 4 poules van 4 dj's ... das toch mooi ? |
Das te doen ja, aan 60 minuten per mix ;) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by BZRK
Das te doen ja, aan 60 minuten per mix ;) |
:D |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by Push2005
Als die 3 bovengenoemde zouden kunnen jureren dan zijn we met 16, en dat is de ideale poule-indeling natuurlijk...
En dan zijn er ook genoeg juryleden |
Jeeps voor mij is het goed |
|
|
| Xilver |
| Ey Luc trut, organiseer da eens ni als ik int buitenland zit. Ik wil namelijk ook wel meedoen he. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ey Luc trut, organiseer da eens ni als ik int buitenland zit. Ik wil namelijk ook wel meedoen he. |
damn, hij leest TA ook op reis. onze opzet is mislukt!:p |
|
|
| Push2005 |
Welja, met tom erbij zitten we aan 20 dat doen we dan maar:
DJ's: 20/20
Push
Jasperovitsj
Tijger
DJ Sid
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Real
diddi
Sh!fty
Bl@ckout
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver
Jury:
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
TOR
BZRK
Dan moeten we alleen een systeem zien uit te pluizen van Dj's die ook een andere poule willen jureren :)
Er zit niets anders op |
|
|
| MikeVee |
Mwah, we kunnen gewoon de progdj's weg laten, die halen toch nooit de finale. :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
Kom maar op met die replies!!! |
|
|
| Eagle` |
steekt uwe trance daar waar de zon ni schijnt...
:gsmile: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
steekt uwe trance daar waar de zon ni schijnt...
:gsmile: |
Bend over eigeel en we zullen u wel een jelulle trance opsteke! :gsmile: |
|
|
|
|