|
BETA Dj Contest #2 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Gevork |
| quote: | Originally posted by Xilver
Hum, de juryleden weten ni welke mix van wie is he... |
Ja ik kan evkes ni volgen hier!
Moet ik een verslag maken ofzo ???
Mijn mix die ik moest benoemen naar een bepaalde letter is nu veranderd naar een cijfer, heb ik al ondertussen gezien.
Ik weet ni welke mijn mix is.
Maakt da iets uit? |
|
|
| Xilver |
| Da's de bedoeling he. Jury moet objectief blijven, en mag niet weten welke mix van wie is. Lees de vorige pagina's er nog eens op na. |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by Xilver
Da's de bedoeling he. Jury moet objectief blijven, en mag niet weten welke mix van wie is. Lees de vorige pagina's er nog eens op na. |
jaja da weet ik.
Ma moet ik nog iets doen, da was mijn vraag eigenlijk.
Of gewoon afwachten |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Gevork
jaja da weet ik.
Ma moet ik nog iets doen, da was mijn vraag eigenlijk.
Of gewoon afwachten |
Gewoon wachten tot de jury de resultaten post. |
|
|
| Push2005 |
^What he said :)
Niemand weet welke mix van wie is... Resultaten van ronde 1 komen op die gele datum. Extra info is er te vinden in de eerste post van deze thread. |
|
|
| domineesje |
| gele datum, dus heb nog tijd, want die 13 ruled wel echt :p |
|
|
| MikeVee |
| @ mix 8: Gelieve volgende keer uw msn af te zetten tijdens het opnemen. :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
@ mix 8: Gelieve volgende keer uw msn af te zetten tijdens het opnemen. :toothless |
Lol :D
Nice avatar btw... irritante somers :whip: :p |
|
|
| The Freezzz |
*BUMP*
Net het juryrapport opgestuurd naar de pouleverantwoordelijke. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by The Freezzz
*BUMP*
Net het juryrapport opgestuurd naar de pouleverantwoordelijke. |
goed rapport hoor! met uitgebreide feedback:) |
|
|
| Zehra |
| Ik weet niet exact wie mijn medejuryleden zijn, maar kunnen jullie ook zeker op tijd de beoordelingen doorsturen? Liefst vrijdag zelfs al, moest dat gaan, want ik ben van zaterdagochtend tot zondagmiddag niet thuis :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Die post is dus van mij :o |
|
|
|
|