|
BETA Dj Contest #2 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Mwah, we kunnen gewoon de progdj's weg laten, die halen toch nooit de finale. :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
|
Door de mixduur verplicht op 60min te zetten zijt ge iig er alles aan aant doen om daarvoor te zorgen ja :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Bend over eigeel en we zullen u wel een jelulle trance opsteke! :gsmile: |
/heeft de nieuwe family guy episode in zijn hoofd :stongue: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dan moeten we alleen een systeem zien uit te pluizen van Dj's die ook een andere poule willen jureren :)
Er zit niets anders op |
ik meld me ook nog aan als jury |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Mwah, we kunnen gewoon de progdj's weg laten, die halen toch nooit de finale. :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
Kom maar op met die replies!!! |
En als ik nu voor de fun van plan was om een trancemix te maken? :p |
|
|
| MikeVee |
Dan krijg je minder punten van mij wegens muzikale prostitutie van uzelf :p
DJ's: 20/20
Push
Jasperovitsj
Tijger
DJ Sid
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Real
diddi
Sh!fty
Bl@ckout
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver
Jury:
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
TOR
BZRK
djcresto |
|
|
| Gevork |
Mike zet mij ook als jury eh.
Ale als da gaat of nodig is. |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En als ik nu voor de fun van plan was om een trancemix te maken? :p |
Als we het zo gaan spelen maak ik een 'groovemix'.
Of mss de beste van eddy wally en jo vally aanééngemixt :crazy: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Als we het zo gaan spelen maak ik een 'groovemix'.
Of mss de beste van eddy wally en jo vally aanééngemixt :crazy: |
een groovemix mag je altijd inzenden naar www.grooveaddict.com . Daar doorklikken naar de BEGR-fora |
|
|
| Push2005 |
| Wat is da, groove ? :conf: :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wat is da, groove ? :conf: :p |
poepmuziek, zoals kelly* zegt :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by domineesje
poepmuziek |
beetje meer respect voor de vrouw als het gaat :whip: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
/heeft de nieuwe family guy episode in zijn hoofd :stongue: |
rofl, me 2 :stongue: :stongue: |
|
|
|
|