|
BETA Dj Contest #2 (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Mja, ik had nog geen comments uitgebreid gelezen... Ik ken de set in kwestie niet maar een 3/10 lijkt me toch wel bijzonder weinig...
Het is wel een feit dat de meeste DJ's niet meer met een zuivere trancemix afkomen; Ik kan hier weinig op zeggen natuurlijk (gedane zaken nemen geen keer enzo); maar het lijkt me toch wat vlug-vlug beoordeeld :confused: |
|
|
| Magistrate |
oké, je hebt het dus over mij..
tja, mss wel ietsje overdreven, maar ik wou gewoon niet dat die mix doorging, that's it
en ik zie wel nergens dat je door de andere 2 'de hemel ingeprezen wordt' ... |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Magistrate
oké, je hebt het dus over mij..
tja, mss wel ietsje overdreven, maar ik wou gewoon niet dat die mix doorging, that's it
en ik zie wel nergens dat je door de andere 2 'de hemel ingeprezen wordt' ... |
Lees de comments eens van het laatste jurylid, ook die van het tweede jurlid zijn allesbehalve slecht. Het puntenaantal tov jouw punten zegt ook genoeg. En mooi dat je ff op jezelf het verdere verloop van de contest gaat bepalen :p
Anderzijds wil ik mij natuurlijk niet uitspreken over de kwaliteit van de andere sets in mijn poule maar aangezien ik van Magistrate dus zo weinig punten krijg vermoed ik wel geflikt te zijn. |
|
|
| MikeVee |
***zucht ***
Krijgen we weer die discussie.
Als ik de punten bekijk stel ik ook vast dat diegen die bluesky 43 punten gegeven heeft, de andere sets veel minder punten gegeven heeft. De persoonlijke voorkeur heeft daar duidelijk ook meegespeeld maar dan in zijn voordeel. |
|
|
| TOR |
Misschien is een selectie bij een volgende editie wel vereist voor het jureren. Ik weet dat er een tekort is aan juryleden, maar er moet toch zo objectief mogelijk beoordeeld worden.
De selectie hoeft niet eindeloos en complex te zijn, gewoon de Winamp-playlist shuffelen en de eerste 50 platen posten of zo. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
***zucht ***
Krijgen we weer die discussie.
Als ik de punten bekijk stel ik ook vast dat diegen die bluesky 43 punten gegeven heeft, de andere sets veel minder punten gegeven heeft. De persoonlijke voorkeur heeft daar duidelijk ook meegespeeld maar dan in zijn voordeel. |
Kan zijn, anderzijds ligt het cijfer van het andere jurylid (jij dus?) wel erg in de buurt. Je geeft zelfs meer op het concept. Je kan toch moeilijk beweren dat Magistrate het meest juist zit? :o |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
Techniek 12/25
Onzuiver tot slecht mixen zeker in het 2e deel van de mix. Verschillende slechte overgangen
Concept – structuur – tracks 13/25
Het eerste deel van de set vind ik zeer ok. Goeie trance tracks. Dan toch een zeer bruuske overgang naar tech trance gevolgd door een paar populaire tracks. Die afsluiter van Gabriel & dresden verknoeid het wel volledig. Wie draait er nu een track als die tegen die pitch na al dat hard geweld? |
staat 2 keer zelfste op.. Dit is de beoordeling van mix 11 denkek, aangezien die eindigde met G&D, de beoordeling bij mix 9 is dus verkeerd. Voor de dj zou dat misschien wel handig zijn om weten.. Anyway, tis toch mijn beoordeling ni ze :D |
|
|
| Magistrate |
van de 3de heb je gelijk maar..
| quote: | De overgangen zijn goed, maar gezien de platen en verloop van deze set is dat een must.
Tsja, de structuur, het klinkt allemaal hetzelfde,bovendien zijn er een aantal platen die veel te lang duren (of is dat omdat het allemaal op elkaar lijkt), wat de aandacht van de luisteraar doet verslappen.
Concept: Puur voor de liefhebbers, je krijgt van mij wel veel punten omdat je wel zal beseffen dat je het hiermee moeilijk zal hebben om de finale te halen, maar toch doorzet.
21+10+9= 40/50 |
als je dit leest, merk je toch ook dat hier ongeveer hetzelfde als door mij gezegd wordt, met als verschil dat deze je wel veel punten geeft, omdat hij zelf ook wel merkte dat andere juryleden je weinig zouden geven..
dit is wel de enige mix van de 4 waar ik niet veel bijgeschreven heb, dat geef ik wel toe..
nuja, dat is dan weeral 1 jurylid minder voor de volgende contest he, veel succes verder .. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Magistrate
van de 3de heb je gelijk maar..
als je dit leest, merk je toch ook dat hier ongeveer hetzelfde als door mij gezegd wordt, met als verschil dat deze je wel veel punten geeft, omdat hij zelf ook wel merkte dat andere juryleden je weinig zouden geven..
dit is wel de enige mix van de 4 waar ik niet veel bijgeschreven heb, dat geef ik wel toe..
| Ni zeveren he man, je trekt mijn overgangen in twijfel en het is duidelijk dat je mij afrekent op mijn stijl. Nr 2 looft mij omwille van het doorzettingsvermogen. Grote verschillen. En nr 3 mij extra punten gaan geven omdat hij merkte dat ik te weinig ging krijgen? Die had toch geen zicht op wat de andere juryleden gingen geven? Iedereen beoordeelt toch apart :conf: |
|
|
| MikeVee |
Ja, ik heb 40/50 gegeven, maar ik heb alle sets veel punten gegeven.
Het verschil tussen de 1ste en laatste plaats was bij mij ook maar 6 punten omdat de sets niet voor elkaar moesten onderdoen. |
|
|
| Magistrate |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Ni zeveren he man, je trekt mijn overgangen in twijfel en het is duidelijk dat je mij afrekent op mijn stijl. Nr 2 looft mij omwille van het doorzettingsvermogen. Grote verschillen. En nr 3 mij extra punten gaan geven omdat hij merkte dat ik te weinig ging krijgen? Die had toch geen zicht op wat de andere juryleden gingen geven? Iedereen beoordeelt toch apart :conf: |
ik eb dat niet gezegd van 3, ik zeg dat van 2, maar 40 punten geven voor doorzettingsvermogen vind ik wel straf.. je zou juist moeten blij zijn..
en nu lees ik deze topic nooit meer, leer er maar mee leven . |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
De selectie hoeft niet eindeloos en complex te zijn, gewoon de Winamp-playlist shuffelen en de eerste 50 platen posten of zo. |
Wat als het 50 Tiësto platen zijn :p
@ Config: Merci, its fixed. Was me ontgaan :o
@ Blue Sky: het is een jammere beoordeling; maar als ik een blik op je poule werp heb je zeker niet de minste tegenstanders gehad dusja, misschien zou het niets wijzigen... Dat zullen we helaas nooit weten. |
|
|
|
|