|
BETA Dj Contest #2 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Push2005
Slechte organisatie ? Misschien... Ik kan minder lachen met al die Dj's die zich plots terugtrekken; de ftp wordt pas ter beschikking gesteld als we zien hoeveel mensen er nu daadwerkelijk een set hebben, alleszinds de mijnen is sebiet klaar... Zet maar een 'ok' bij die lijst als je set af is. De indieningsdatum is trouwens pas vanavond... En nee, normaalgezien wordt ze niet verlaat.
Het initiatief moet niet van mij alleen komen, iedereen moet wat meewerken; en dat kan van velen hier niet gezegd worden. |
Luc's opinion ftw! |
|
|
| dj Zevan |
ik kan mijn mix vanavond opnemen,
op pc zetten is waarschijnlijk pas voor morgen |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by Push2005
[...]de ftp wordt pas ter beschikking gesteld als we zien hoeveel mensen er nu daadwerkelijk een set hebben, alleszinds de mijnen is sebiet klaar... Zet maar een 'ok' bij die lijst als je set af is.[...] |
In het kader daarvan de lijstjes:
De DJ's die hun setje af hebben:
Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
DJ Sid
En degene die dat nog niet hebben:
Tijger
Push
Real
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver |
|
|
| Dj LPG |
| we zijn in de minderheid alle:( :p |
|
|
| DJ Sid |
De DJ's die hun setje af hebben:
Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
En degene die dat nog niet hebben:
Tijger
Push
Real
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver |
|
|
| DJ Zetski |
| Komaan mannen, maak er werk van! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| het valt mij trouwens net op dat de titelverdediger zijne titel niet van plan is te verdedigen. Had ie geen tijd voor een mixke ... ? |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
het valt mij trouwens net op dat de titelverdediger zijne titel niet van plan is te verdedigen. Had ie geen tijd voor een mixke ... ? |
Is mij ook opgevallen, jammer... Misschien heeft hij deze thread niet teruggevonden of zit hij hier niet veel? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Is mij ook opgevallen, jammer... Misschien heeft hij deze thread niet teruggevonden of zit hij hier niet veel? |
Die zit hier praktisch nooit. |
|
|
| Push2005 |
De DJ's die hun setje af hebben:
Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Push
En degene die dat nog niet hebben:
Tijger
Real
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Xilver
Dj Sid |
|
|
| Jasperovitsj |
Met 8 man kunt ge geen contest houden hé :rolleyes:
Hoe komt het eigenlijk dat al die mensen opeens collectief afhaken? Compileren, mixen en opnemen duurt echt maximum 3 uur ofzo, en die 3 uur hoeven niet eens achter elkaar te komen. En wie kan er nu op een maand tijd geen 3 uurkes missen? Of hebben ze allemaal persé tot de laatste moment willen wachten om de nieuwste en 1337ste tracks te kunnen gebruiken, en dan tot de conclusie gekomen dat er toch geen tijd meer was om te mixen?
Vorige keer was het respect voor de deadline al niet echt super te noemen, maar dit is echt bedroevend :sadgreen: |
|
|
| TOR |
| Volgende keer werken we met contracten. |
|
|
|
|