|
BETA Dj Contest #2 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by diddi
haha... we zijn al 3 pages aan het discuteren :tongue3
|
valt nog mee in vergelijking met de vorige contest
| quote: |
Push, kan jij nog een template opstellen voor het jureren... om daar ook de discussies te vermijden :toothless
|
Zelfde systeem als vorige keer. Discussie daarover is daarmee gesloten :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Zelfde systeem als vorige keer. Discussie daarover is daarmee gesloten :p |
I agree
Het systeem van vorige keer is niet waterdicht; maar het puntensysteem is duidelijk. Werken met 'concepten' en 'ideeën' achter de mix maakt het nodeloos ingewikkeld... |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by MikeVee
valt nog mee in vergelijking met de vorige contest
Zelfde systeem als vorige keer. Discussie daarover is daarmee gesloten :p |
ok  |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by diddi
Het gaat om smaak hè |
Als dat het uitgangspunt is, valt heel de waarde van deze contest in duigen. |
|
|
| dj Zevan |
blijkbaar is deze draad vrij snel stilgevallen
ik wil wel een mixje opnemen als ik de tijd vind
en als de inzenddatum haalbaar is voor mij |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
blijkbaar is deze draad vrij snel stilgevallen
ik wil wel een mixje opnemen als ik de tijd vind
en als de inzenddatum haalbaar is voor mij |
Niet echt stilgevallen, we wachten nog op wat inschrijvingen :)
Als er gene meer komen zullen we ook van start gaan :p |
|
|
| Eagle` |
| Ge moogt er mij ook nog tsszwieren voor dj'en, wa is uiterste inleverdatum ? |
|
|
| IgnazZio |
| Schrijf mij ook maar in als Dj. |
|
|
| Gevork |
Jeeeps ik schrijf mij ook in als DJ
Waarom niet eh.
En als er juries nodig zijn, wil ook wel gerust beoordelen. |
|
|
| MikeVee |
DJ's: 18/20
Push
Jasperovitsj
Tijger
DJ Sid
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Real
diddi
Sh!fty
Bl@ckout
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
gevork
Jury:
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
Om het een beetje overzichtelijk te houden, een lijstje. Ik hoop dat hij compleet is. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Gevork
En als er juries nodig zijn, wil ook wel gerust beoordelen. |
Als je ook graag bij de jury zou zitten zou het geapprecieerd worden, want met de huidige stand van zaken zal het moeilijk gaan denkek (18djs ... 6 juryleden) :( |
|
|
|
|