return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 
BETA Dj Contest #2 (pg. 15)
View this Thread in Original format
Push2005
Bah, klig al heel den dag in bed met buikkrampen :(
Ofwel hebk iets slechts gegeten gisteravond ofwel warent m'n ouders die me weer probeerden vergiftigen :p

Anyway, kzal mn setje zeker morgen mixen; mareuh... Domi hebt gij nog een ftp over ? Tzullen uiteindelijk evenveel (of minder) mixes worden dan vorige keer denkek.
Config
quote:
Originally posted by Push2005
ofwel warent m'n ouders die me weer probeerden vergiftigen :p

weer? :crazy:
Xilver
quote:
Originally posted by Config
weer? :crazy:

Als ge Luc ziet op de beta party zult ge wel zien waarom.
IgnazZio
Sorry, ik moet ook passen.
Ik wou ook niet te vroeg beginnen mixen (kwestie van neiwue platen te kunnen nemen) maar nu heb ik ook tijdstekort. Het opnemen zelf zou nog gaan, maar converteren en uploaden gaat nietmeer.

Mijn excuses en succes aan de deelnemers!
The Freezzz
quote:
[...]Tzullen uiteindelijk evenveel (of minder) mixes worden dan vorige keer denkek.

Als iedereen afzegt zeker... :o :rolleyes: Misschien is de deadline iets opschuiven naar woensdag ofzo toch niet zo'n slecht idee, aangezien er anders maar 10 ofzo meedoen en er toch nog geen ftp beschikbaar is. Voor mij maakt het niet uit ik heb mijn setje toch al af, maar t lijkt me toch leuker als er meer mensen meedoen.
Beterschap btw :clown:
Zehra
quote:
Originally posted by The Freezzz
Misschien is de deadline iets opschuiven naar woensdag ofzo toch niet zo'n slecht idee, aangezien er anders maar 10 ofzo meedoen en er toch nog geen ftp beschikbaar is. Voor mij maakt het niet uit ik heb mijn setje toch al af, maar t lijkt me toch leuker als er meer mensen meedoen.

.
Glexx
Als ik nog een set kan opnemen, zal het morgen zijn ...
Maar ik betwijfel het :(
Transfusion
quote:
Originally posted by The Freezzz
Als iedereen afzegt zeker... :o :rolleyes: Misschien is de deadline iets opschuiven naar woensdag ofzo toch niet zo'n slecht idee, aangezien er anders maar 10 ofzo meedoen en er toch nog geen ftp beschikbaar is. Voor mij maakt het niet uit ik heb mijn setje toch al af, maar t lijkt me toch leuker als er meer mensen meedoen.
Beterschap btw :clown:

Langs de andere kant vind ik dat mensen de deathline moeten respecteren. In al die tijd moet je toch wel ééns een uurtje hebben vrij gehad, je kan trouwens tijd maken.

Soit, net m'n 3de mixke gemaakt en deze zal ik dan ook inzenden :)
jeronimo_jd
Juist toch nog rap een setje in mekaar geflanst. Gaat er nog een ftp gepost worden waar ge hem kunt uploaden of hoe zit da?
Transfusion
jo Luc, ftp :whip:

Real
Zwakke organisatie Luc.

edit: omdat je zo'n gevoelige jongen bent, zal ik even expliciet vermelden dat het maar een grapje is.
Push2005
Slechte organisatie ? Misschien... Ik kan minder lachen met al die Dj's die zich plots terugtrekken; de ftp wordt pas ter beschikking gesteld als we zien hoeveel mensen er nu daadwerkelijk een set hebben, alleszinds de mijnen is sebiet klaar... Zet maar een 'ok' bij die lijst als je set af is. De indieningsdatum is trouwens pas vanavond... En nee, normaalgezien wordt ze niet verlaat.

Het initiatief moet niet van mij alleen komen, iedereen moet wat meewerken; en dat kan van velen hier niet gezegd worden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 
Privacy Statement