|
BETA Dj Contest #2 (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Grappig hoe mensen meelopen in de praatjes van anderen, in ISOS 5 is het beatmatchen nagenoeg perfect (ableton mix); alleen de timing sucked geweldig... Maar dit terzijde :p |
Sinds wanneer is beatmatchen het enige aspect van een transition?
Als diddi zegt dat het mixen op isos5 suckt heeft hem gelijk hoor Pushke :o
Dat het beatmatchen wel goed is maar "alleen" de timing sucked maakt dan ook geen bal uit. Zo een cd afleveren in Ableton als Tiesto zijnde is gewoon een dikke schande, sorry to say. |
|
|
| domineesje |
| zo'n discussies altijd :o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by domineesje
zo'n discussies altijd :o |
tis toch een discussieforum? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by djcresto
tis toch een discussieforum? |
jaja |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
jaja |
Als je je niet geroepen voelt om mee te doen, moet je er ook geen commentaar op geven hé :)
Vroeger werd er trouwens veel meer gediscussieerd :p:(
Ontopic: Kzal dan eens de 2de ronde beginnen in orde brengen. Wie wil er nog jureren? Het zullen 4 mixes zijn die je te horen zal krijgen en, indien mogelijk, mixes die nieuw voor je zijn.
Een 8tal juryleden zou al heel goed zijn. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by domineesje
zo'n discussies altijd :o |
Ge kunt zo van die bommekes smijten :stongue:
Nog ene? :p |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by Push2005
Als je je niet geroepen voelt om mee te doen, moet je er ook geen commentaar op geven hé :)
Vroeger werd er trouwens veel meer gediscussieerd :p:(
Ontopic: Kzal dan eens de 2de ronde beginnen in orde brengen. Wie wil er nog jureren? Het zullen 4 mixes zijn die je te horen zal krijgen en, indien mogelijk, mixes die nieuw voor je zijn.
Een 8tal juryleden zou al heel goed zijn. |
Ik durf nog wel... :D :p
Zet mij anders maar als reserve, omdat ik er zelf nog in zit. |
|
|
| MikeVee |
| Als ik mag wil ik nog wel jureren. :eek: :disbelief |
|
|
| Bertn |
| ik doe ook nog mee. |
|
|
| Phortastic |
| Ik ga voorlopig passen omdat ik weinig tijd ga hebben. Moest het zijn dat er juryleden te kort zijn schrijf me dan maar in though. |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Push2005
Maar dan kan je ook naar het BPM enzo kijken :p
Moest ik een toestel bezitten met 0.01% pitch accuracy mag je er zeker van zijn dat ik thuis zuiverder zal mixen dan nu het geval was. Sommige mensen hebben ook de middelen niet hé ;) |
mijn dubbele cd-speler is nog van de oude stempel
geen bpm-counter op mijn toestel en nauwkeurigheid van 0.1%, moet u helaas teleurstellen hierbij
na 8jaar mix ervaring gebeurt nog steeds alles op het gehoor, blijft nu eenmaal het meest nauwkeurige en gemakkelijke voor mij
mixtechniek hangt van veel meer af dan beatmatchen alleen,
op de juiste beat zitten, fase-matching, mixbaarheid van 2 liedjes, niet teveel verschillende elementen in de mix, noem maar op... |
|
|
|
|