return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 
BETA Dj Contest #2 (pg. 26)
View this Thread in Original format
MikeVee
Die mix 4 wil ik later toch wel eens horen :D

Vind het moeilijk om te oordelen deze keer, IMO geen mix den die er bovenuit steken en geen die slecht zijn. Alles al 3x gehoord en nog geen keuze kunne maken :wtf: :nervous:
Nog een paar daagjes tijd...
Bertn
allez dan, kzal mijn woorden terugnemen;)
The Freezzz
quote:
Originally posted by MikeVee
Die mix 4 wil ik later toch wel eens horen :D

Vind het moeilijk om te oordelen deze keer, IMO geen mix den die er bovenuit steken en geen die slecht zijn. Alles al 3x gehoord en nog geen keuze kunne maken :wtf: :nervous:
Nog een paar daagjes tijd...

Dan geef je ze toch alle 4 evenveel punten :p
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
het zal me nog wel lukken om alles samen te tellen voor de deadline :)

samentellen? :o

Kweet weer van nix precies :clown:
Push2005
quote:
Originally posted by Phortastic
samentellen? :o

Kweet weer van nix precies :clown:

Je zult van 2 andere mensen hun verslagje en punten krijgen. Dat tel je op bij de uwe om het eindresultaat te berekenen. De 2 winnaars uit je poule hun verslagjes post je niet (want die gaan door); de afvaller uit je poule geef je dan zondag de feedback en zn punten door hier te posten :)
Jasperovitsj
De beoordeling van de mixes die doorgaan ook zeker niet wegdoen, want vanaf die afvallen in een volgende ronde krijgen die alle beoordelingen uit elke ronde :)
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De beoordeling van de mixes die doorgaan ook zeker niet wegdoen, want vanaf die afvallen in een volgende ronde krijgen die alle beoordelingen uit elke ronde :)

gelukkig maar :D
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005
Je zult van 2 andere mensen hun verslagje en punten krijgen. Dat tel je op bij de uwe om het eindresultaat te berekenen. De 2 winnaars uit je poule hun verslagjes post je niet (want die gaan door); de afvaller uit je poule geef je dan zondag de feedback en zn punten door hier te posten :)

aaaaaaaaaaaaaaaaah, roger roger :)

Goed dat ge dat zegt ze, want had hier anders gewoon boetsj elk verslag met zen punten neergeplakt :D:clown:
Push2005
quote:
Originally posted by Phortastic
aaaaaaaaaaaaaaaaah, roger roger :)

Goed dat ge dat zegt ze, want had hier anders gewoon boetsj elk verslag met zen punten neergeplakt :D:clown:

Np, ik had je eerder moeten inlichten, was vergeten dat je niet bij de vorige contest betrokken was ;)
Bertn
mensen in mijn poule: gelieve de verslagen toch ergens rond zondagmiddag door te sturen, ik zit gans de zondagavond niet op mijn pc, en maandag is ook een behoorlijk drukke dag...

The Freezzz
*Subtiele BUMP*

Judgement Day :nervous:

:p
Jasperovitsj
Ik wacht nog op de beoordeling van 1 jurylid (Gert, hurry up! :p ), en vanaf ik die binnen heb zal ik de resultaten posten. Want waarschijnlijk ben ik rond 20u al niet meer thuis, en anders zijn de resultaten er pas maandag of dinsdag...

Ik zie trouwens net dat de jureringscriteria veranderd zijn, maar ik had mijn beoordeling gemaakt op basis van de criteria van vorige contest. Maar zowel kwantitatief als inhoudelijk maakt dat niet zo veel uit, dus ik ga m'n hele beoordeling nu niet meer herschrijven. :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 
Privacy Statement