return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 10)
View this Thread in Original format
PoiZoN
quote:
Originally posted by Laszlo
14:00 dag 2 ute på soldäck.

Så, ordnat och klart. Be there or be fyrkant.

Dom som har gått i land då? Dom kommer ju missa det och jag antar att det blir en del som går av ändå.
Akia
Swe-ta förfest då, som Vizay föreslog tidigare? Tycker jag låter grymt!
jofawe
quote:
Originally posted by Akia
Swe-ta förfest då, som Vizay föreslog tidigare? Tycker jag låter grymt!

det är ju så omständigt att få reda på allas hyttnummer..
Akia
Vi kanske skulle kunna samlas nånstans.
Braxen
Jofawe
Laszlo(+5)
Martin(+3)
PoiZon(+7)
Akia(+2)
mjz
vizay
Funfrock
+Braxn(+5,än så länge)
ScuL
jag kommer antagligen också men måste fixa pass först annars får jag inte följa med :(
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
jag kommer antagligen också men måste fixa pass först annars får jag inte följa med :(

Det tar väl inte mer än en vecka att få pass...eller är det kommunistfasoner som gäller för sådant också i Holland?
ScuL
quote:
Originally posted by Laszlo
Det tar väl inte mer än en vecka att få pass...eller är det kommunistfasoner som gäller för sådant också i Holland?

nope.. mellan 5~7 arbetsdagar brukar det ta :)
helvete att man behöver det för Estland trots att de är med i EU :p
Snowave
skulle ha varit jag och 15+ men neh nu fick någon an ta min plats föratt jag hade oväntade utgifter typ en frisbee som åkte in rakt i huvuddet på mig. tack. så jäkla surt plus andra läkar utgifter plus medicin. så nej det sprack plus att en kompis lurade på mig web hotel som kostade mer än vadjag hade trott. sory men måsta få hyperventilera. så jäkla surt. jag som skulle ha haft laptopen och pa anläggninen med kört dj mix i början på båten. hmm surt mycket surt. ifs spela det ingen roll inget högt så länge tinitusen retas i bakgrunden. surt. missade också pvd på munchen. livet suger sådär fint. men antagligen är det payback time för onda dåd sen tidigare.

aja ha det så kul ni alla som ska på båten. stampa åt mig med. och var snälla mot mina vänner nu som ska på båten. för de är ulliga och gulliiga som ni är .

Kraaaaaaaaaaaaaaaam
mr_fisken
man skulle bokat sviten ändå.. var fan sugen, 2600 är ju inte mycket då man ska sova där två nätter också. Men framförallt är den 30kv2 stor så man hade kunnat ha fet sweta förfest med ljud o dj prylarna :D

får bli en annan gång

Laszlo
quote:
Originally posted by mr_fisken
man skulle bokat sviten ändå.. var fan sugen, 2600 är ju inte mycket då man ska sova där två nätter också. Men framförallt är den 30kv2 stor så man hade kunnat ha fet sweta förfest med ljud o dj prylarna :D

får bli en annan gång

Tvåbäddssvit eller?
SWE_TRANCE
Just jefvlar ja, pass var det också :toothless

Jofawe
Laszlo(+5)
Martin(+3)
PoiZon(+7)
Akia(+2)
mjz
vizay
Funfrock