|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| PoiZoN |
| quote: | Originally posted by Laszlo
14:00 dag 2 ute på soldäck.
Så, ordnat och klart. Be there or be fyrkant. |
Dom som har gått i land då? Dom kommer ju missa det och jag antar att det blir en del som går av ändå. |
|
|
| Akia |
| Swe-ta förfest då, som Vizay föreslog tidigare? Tycker jag låter grymt! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Akia
Swe-ta förfest då, som Vizay föreslog tidigare? Tycker jag låter grymt! |
det är ju så omständigt att få reda på allas hyttnummer.. |
|
|
| Akia |
| Vi kanske skulle kunna samlas nånstans. |
|
|
| Braxen |
Jofawe
Laszlo(+5)
Martin(+3)
PoiZon(+7)
Akia(+2)
mjz
vizay
Funfrock
+Braxn(+5,än så länge) |
|
|
| ScuL |
| jag kommer antagligen också men måste fixa pass först annars får jag inte följa med :( |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag kommer antagligen också men måste fixa pass först annars får jag inte följa med :( |
Det tar väl inte mer än en vecka att få pass...eller är det kommunistfasoner som gäller för sådant också i Holland? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Det tar väl inte mer än en vecka att få pass...eller är det kommunistfasoner som gäller för sådant också i Holland? |
nope.. mellan 5~7 arbetsdagar brukar det ta :)
helvete att man behöver det för Estland trots att de är med i EU :p |
|
|
| Snowave |
skulle ha varit jag och 15+ men neh nu fick någon an ta min plats föratt jag hade oväntade utgifter typ en frisbee som åkte in rakt i huvuddet på mig. tack. så jäkla surt plus andra läkar utgifter plus medicin. så nej det sprack plus att en kompis lurade på mig web hotel som kostade mer än vadjag hade trott. sory men måsta få hyperventilera. så jäkla surt. jag som skulle ha haft laptopen och pa anläggninen med kört dj mix i början på båten. hmm surt mycket surt. ifs spela det ingen roll inget högt så länge tinitusen retas i bakgrunden. surt. missade också pvd på munchen. livet suger sådär fint. men antagligen är det payback time för onda dåd sen tidigare.
aja ha det så kul ni alla som ska på båten. stampa åt mig med. och var snälla mot mina vänner nu som ska på båten. för de är ulliga och gulliiga som ni är .
Kraaaaaaaaaaaaaaaam |
|
|
| mr_fisken |
man skulle bokat sviten ändå.. var fan sugen, 2600 är ju inte mycket då man ska sova där två nätter också. Men framförallt är den 30kv2 stor så man hade kunnat ha fet sweta förfest med ljud o dj prylarna :D
får bli en annan gång |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
man skulle bokat sviten ändå.. var fan sugen, 2600 är ju inte mycket då man ska sova där två nätter också. Men framförallt är den 30kv2 stor så man hade kunnat ha fet sweta förfest med ljud o dj prylarna :D
får bli en annan gång |
Tvåbäddssvit eller? |
|
|
| SWE_TRANCE |
Just jefvlar ja, pass var det också :toothless
Jofawe
Laszlo(+5)
Martin(+3)
PoiZon(+7)
Akia(+2)
mjz
vizay
Funfrock
Braxn(+5,än så länge)
tobo99
SWE_TRANCE +6 |
|
|
|
|