|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag tolkar det iofs som att sista dagen att skicka är idag.
Jag tänker iaf springa och lägga skivan på lådan, blev precis klarinspelad :D
Lär ju inte vara superhårt så länge grejerna kommer in senast typ fredag (med tanke på att det kan ta ett par dagar från övriga landet). |
nej jag har svårt att tro att dom är stenhårda hehe.. skickade in en mix igår som jag gjorde för några veckor sedan .. ba kul o se om man får nån responsn |
|
|
| Vizay |
| skickat och klart, kommer ligga hos MB imorgon :D |
|
|
| Funfrock |
| Nu är även jag och min besättning inbokade och betalda till denna kryss :) |
|
|
| Akia |
| När blir det klart vilka som spelar på Future Lounge? |
|
|
| jofawe |
Vad sägs om en Rollcall då?
+ Jofawe! |
|
|
| Laszlo |
hämtade ut mina ticks idag
jofawe
+ laszlo (+5) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hämtade ut mina ticks idag
jofawe
+ laszlo (+5) |
+ martin (+3)
har en plats i b-hytt till salu fortfarande |
|
|
| PoiZoN |
Jofawe
lazlo (+5)
martin (+3)
+ PoiZoN (+7) |
|
|
| Akia |
Jofawe
Laszlo(+5)
Martin(+3)
PoiZon(+7)
+Akia(+2) och mjz
Vi har två platser i B-hytt kvar. |
|
|
| Vizay |
Jofawe
Laszlo(+5)
Martin(+3)
PoiZon(+7)
Akia(+2)
mjz
vizay |
|
|
| Funfrock |
Jofawe
Laszlo(+5)
Martin(+3)
PoiZon(+7)
Akia(+2)
mjz
vizay
+Funfrock
Vem ordnar meetup för gruppfoto? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Vem ordnar meetup för gruppfoto? |
14:00 dag 2 ute på soldäck.
Så, ordnat och klart. Be there or be fyrkant. |
|
|
|
|