|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Kraith |
| quote: | Originally posted by anuga
Har ingen koll, men det kommer typ släppas en MP3:a från Sundeck som sträcker sig, några timmar ;) så de tiderna är nog med där.
|
Låter gött! :D
| quote: | Originally posted by anuga
Snygg sig ;) Prodigy - Music for The Jilted Generation fodralet ;) |
Tackar :) Gammal klassiker |
|
|
| Olov |
Stora pixlar och distat ljud räcker för att drömma sig tillbaka till den där underbara kryssen...
Mobbefilmer >här!< |
|
|
| Laszlo |
åhååhåå....tjocka bilder joffsan!
där finns ett par stycken jag vill ha...! :) det är ju så man blir sugen på att börja fota igen... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
åhååhåå....tjocka bilder joffsan!
där finns ett par stycken jag vill ha...! :) det är ju så man blir sugen på att börja fota igen... |
Säg bara till vilka ;)
Jag tycker du kan hålla dig till musiken (så jag kan ta tronen som växjös grymmaste festfotograf :nervous: ) |
|
|
| mr_fisken |
| fett grymma bilder.. har för mig att du sa att blixten gick sönder men det tycks gått bra ändå :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
fett grymma bilder.. har för mig att du sa att blixten gick sönder men det tycks gått bra ändå :) |
Blixten HAR gått sönder .. men de bilderna på sista kvällen blev lyckade tack vare att jag körde med den inbyggda och fisheye :)
Btw.. de ligger på liquidsunset nu med :) |
|
|
| Laszlo |
ÄR inte detta raffinerad villkorslös TA-kärlek så säg mig vad! :)
 |
|
|
| anuga |
hehe nice bilder Patrik 
Gillar denna ;)
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jäkligt många härliga bilder från Jofawe... gillar bäst de från Sundeck!
Grymt jobbat! |
|
|
| Vizay |
haha två riktigt sköna bilder på mig, min jesuspose med solnedgången som bakgrund är ju klockren :p

Men ännu bättre är när jag står bakom mixern på sundeck med armarna rakt ut, ser ut som jag skriker i ren och skär rädsla för att det befinner sig en mixer framför mig :p
 |
|
|
| Laszlo |
jag kan också, look, no hands! :)
 |
|
|
|
|