|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| Fan va nice - verkar bli den största TA-uppslutningen på länge! =) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Tvåbäddssvit eller? |
ja precis |
|
|
| jofawe |
håller med laszlo!
Gäller ju bara att vi lyckas sammanstråla med! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jofawe
Laszlo(+5)
Martin(+3)
PoiZon(+7)
Akia(+2)
mjz
vizay
Funfrock
Braxn(+5,än så länge)
tobo99
SWE_TRANCE +6
Steve + Hela båtfan :D
Blir min 14e i raden = samtliga! |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Blir min 14e i raden = samtliga! |
Medalj snart fan, d e strongt! :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Blir min 14e i raden = samtliga! |
Ja är man gammaläldst så :P |
|
|
| Kvicket |
Grattis Vizay o Laszlo till era FL platser :D
Fan vad skoj!
Fatmenize skrev detta på tc...
"Här är listan på Future Lounge djs:
Laszlo
Kambiz
José Delgado
Reef
ObelixX
Vizay
Tatsumi Suzuki
Aladdin
Ponta
Agazuto
Jonas Hörnblad
Dtech
Navid
Remy Aerts " |
|
|
| Laszlo |
Tack tack! =) Äntligen officiellt..det var inte lätt att hålla igen med de nyheterna. Obeskrivligt tacksam för denna chansen! Tack Mbar!  |
|
|
| Vizay |
| tack som fan, har suttit och klämt på det ett par dagar nu utan att kunna säga något :D |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Tack tack! =) Äntligen officiellt..det var inte lätt att hålla igen med de nyheterna. Obeskrivligt tacksam för denna chansen! Tack Mbar! |
Stoooort grattis!:D hehe jag vet precis hur jobbigt det är att gå och hålla tyst om sånna saker:stongue: |
|
|
| jofawe |
bra drag kommer det bli!
fan va kul det är att det går så bra för våra sweta djs :)
vet ni tiderna än? |
|
|
| Braxen |
| Feeett! kommer lätt stå å jamma till dig Laszlo :) |
|
|
|
|