|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Självklart... såg fan inte röken av er när jag spelade... damn'it :D |
Snackar du om? Jag hängde ju över skivspelarna när du lirade på FL. De andra kryssningarna du spelade på var jag inte på... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Självklart... såg fan inte röken av er när jag spelade... damn'it :D |
Det där tar jag som en grov förolämpning :P :whip: |
|
|
| Akia |
| Jag har 2 biljetter kvar till B-hytt utan fönster, 885:- st. Skicka ett PM om du är intresserad. |
|
|
| anuga |
I'm sooo comin'!!! :crazy:
Var länge sen jag tittade in här nu, men ville iallafall meddela att jag kommer på kryssningen med pick o pack :)
 |
|
|
| Christian Ö. |
| Najs nu har det löst sig med biljetterna efter "lite" strul! Lägg till mig +7 på listan:D |
|
|
| Funfrock |
| Har en plats i b-hytt tillsalu ifall någon är intresserad... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tänkte bara säga att förstasidan är uppdaterad med info. tider, alla DJs osv.
Nu har även Monday Bar dragit igång sin internationella sida för just denna kryssen...
Check it out! http://mondaybar.com/bwcruise
GLÖM INTE PASSET!!!
Roll Call
Jofawe
Laszlo(+5)
Martin(+3)
PoiZon(+7)
Akia(+2)
mjz
vizay
Funfrock
Braxn(+5)
tobo99
SWE_TRANCE (+6)
anuga
Christian Ö. (+7)
Steve + Hela båtfan :D
|
|
|
| ColinZeal |
Jag och tre tjejer åker
:)
Jofawe
Laszlo(+5)
Martin(+3)
PoiZon(+7)
Akia(+2)
mjz
vizay
Funfrock
Braxn(+5)
tobo99
SWE_TRANCE (+6)
anuga
Christian Ö. (+7)
Steve
ColinZeal |
|
|
| Laszlo |
Soldäck! =) Faaan vad nice! Schysst att Vizay fick spelningen andra natten/morgonen också så att jag kan lägga mig o god tid nattt utan att få dåligt samvete första natten...om det nu är möjligt :) |
|
|
| anuga |
Har dragit med lite holländare med :)
Bland annat DJ eXtrema :) och gänget backom About-Dance
Jag känner mig inte uppdaterad alls längre på musiken, men så går det när man gräver ner sig i arbete :) så grabbarna som ska lira, dags att promota er själva och skicka mig lite material :)
Nu har jag fått en mega webserver som vi kan utnyttja till sweta aktiviter och en 2gig lina till den med :D |
|
|
| GyLLe |
| Jag +3 ska med åxå =) |
|
|
| Vizay |
| peta på mig om du vill ha mixen jag skickade som FL bidrag :) |
|
|
|
|