|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| PoiZoN |
| Har en biljett, kanske två, över i en B-hytt om någon skulle vilja ha! 885 kr per biljett ska jag ha. |
|
|
| anuga |
| Värmer upp med Queensday seten :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Just fan... måste leta fram passhelvetet! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Just fan... måste leta fram passhelvetet! |
Och jag väntar på mitt nya pass :)
Ska anlända på torsdag så det är bara att hålla tummarna, bra att man är ute i god tid ;) |
|
|
| Laszlo |
| Ena snubben i sällskapet har fått inbrott och kommer inte kunna åka, således har vi en plats över om någon är intresserad. Som de flesta av er vet är vi ett glatt gäng som bara bits när vi fått i oss för mycket minttu :) |
|
|
| Laszlo |
enligt www.bbc.co.uk/weather/ så kommer vädret i europa att se ut såhär på lördag: 
vågar man hoppas på detta? |
|
|
| mr_fisken |
| tror inte det kan stämma, det där ser ju bra ut:rolleyes: |
|
|
| ColinZeal |
Det där ser föööör bra ut om man frågar mig..
Men man kan ju hoppas. |
|
|
| Akia |
| Äsch! Vädret spelar ingen roll, vi ska ju vara inne! Och för er som gillar Minttu kommer det hur som helst att gunga...;) |
|
|
| jofawe |
| kör vi en swetameetup då laszlo spelar? |
|
|
| PoiZoN |
| sweta-fotbollslag? ;P |
|
|
| MondayBar |
VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT
Man MÅSTE ha med sig pass för att få åka på kryssningen. Det räcker inte med körkort eller ID eftersom man passerar en gräns till ett land som inte är med i Schengen-avtalet (till skillnad från t ex Finland) när man kliver på båten.
Alltså... TA MED PASS ANNARS KOMMER DU INTE PÅ BÅTEN OCH FÅR STANNA HEMMA! .. var tvungen att skrika lite där..
Sen vill Tallink att man checkar in senast 17.00. Det går bra att checka in och få sin biljett från 14.00-17.00 och man får gå på båten kl 16.00-17.30, sen stänger påsläppet.
Snälla, kan ni hjälpa oss att kolla upp att alla era kompisar har fattat det här med passtvånget. Vi har sagt det femhundrasjuttio gånger nu, men det är alltid någon som missat det...
Mvh,
Staffan, Monday Bar |
|
|
|
|