return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 25)
View this Thread in Original format
mr_fisken
jag gillar q-dance videorapport http://www.q-dance.nl/main.php?pid=...d71e8763086668b

även om jag missade helt att det var en porrkryssning vi var på :P
jofawe
om jag får säga mitt så är det där ingen vidare promotion för mondaybar..
SteveTranz4ever
Som jag skrev på TC... men i andra ord... skabbig video!
ScuL
Så ser ni Holländska åsikten av Sverige.... slampiga blonda tjejer som vill jämt ha sex...
Akia
Jag hade jätte kul på kryssen men när jag ser det här har jag ingen lust att åka på någon mer - motbjudande! Vad vill man locka för publik igentligen?
anuga
Vem e duden som blir blowed? Bad bad bad publicity...
ScuL
quote:
Originally posted by anuga
Vem e duden som blir blowed? Bad bad bad publicity...

en Q-dance reporter
SteveTranz4ever
Ahh de e ju grymt pinsamt, fan va billigt... vem är bruden då kan man undra. Alltså visst, sånt lär hända rätt ofta och folk är ju mer än kåta på celebs som besöker Sverige men att filma och lägga ut med fokus på sex är helt fel vinkel... det handlar om musik och fest i högsta kvallitet... det stavas "Monday Bar" inte "red light district"
MondayBar
Vi är förbannade! Skickade just ett email till de ansvariga på Q-dance med krav att dom omedelbart tar bort videon. Fyfan vilket lågvattenmärke!

Obs, att vi betalade för dessa "reportars" hytter, mat och sprit...

/Staffan
anuga
quote:
Originally posted by MondayBar
Obs, att vi betalade för dessa "reportars" hytter, mat och sprit...

/Staffan

Tydligen också deras "activites" med. Det är snack om att det är ett betal jobb...

MondayBar
Nu ska det vara borttaget. Det kommer också att komma en officiell ursäkt från Q-dance strax. Lägger ut den här så fort den kommer.

/Staffan
PoiZoN
Bra jobbat, riktigt illa av dom att ha såna videos på sin sida, sänkte sig totalt som seriösa festarrangörer i mina ögon.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 
Privacy Statement