|
Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| Wow...12 timmar Future Lounge...coolt. Ska du skicka in något Akia? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Seriöst.... denna gång vill jag ha Lasseman i linan för Future Loungen!
LASZLO FOR FUTURE LOUNGE!
http://www.djlaszlo.com
 |
|
|
| jofawe |
| ja, kommer du inte med nu (för du skickar väl in?) laszlo ska jag straff-knulla din iBook .. :whip: |
|
|
| Laszlo |
| Sicken ninja-bild. hoho. :haha: Min mixer är überkass...varenda rörlig del knastrar utav bara den. Får se om jag har råd att investera i en ny eller eventuellt låna av någon den närmaste veckan. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
ja, kommer du inte med nu (för du skickar väl in?) laszlo ska jag straff-knulla din iBook .. :whip: |
haha - du får knulla ibooken hur mycket du vill för jag har en mäckbok prå ;) |
|
|
| Akia |
Tack Steve! :gsmile:
| quote: | Originally posted by Laszlo
Wow...12 timmar Future Lounge...coolt. Ska du skicka in något Akia? |
Kan tyvärr ingenting om att mixa :sadgreen: men Speactra har lovat att jag ska få testa på hans och så ska jag kolla filmen Steve lade upp (när ljudkortet fungerar igen...). Kanske blir det ett bidrag till nästa mixfestival :D .
Jag håller tummarna för dig Laszlo! |
|
|
| reveal |
| Missar denna :( Uppbokad den 1e juni sedan rätt länge... |
|
|
| mr_fisken |
| jag och ett gäng vänner ska med :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Missar denna :( Uppbokad den 1e juni sedan rätt länge... |
Avboka! Åsa-Nisse ska ju med denna gång. |
|
|
| Akia |
| Riktiga Åsa-Nisse var min morfars morfar :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Akia
Riktiga Åsa-Nisse var min morfars morfar :D |
:stongue: Då är vi nästan släkt :) |
|
|
| jofawe |
| är det inte du som är klabbarpan, lazslo? :P |
|
|
|
|